motor loopt slecht na regen
- V300 register
- Verbannen
-
ik vertrok laatst op een morgen naar school met de volvo en merkte dat soms de "power" helemaal wegviel en dan plots weer terugkwam en dat bleef zo maar door gaan tot ik bijna 20 min gereden had. Het leek alsof ik met een koude motor zonder choke aan het rijden was. Ik dacht misschien een kapotte bougie maar aangezien het wel goed kwam kan het dat niet zijn. Misschien de bobine?
Laat me weten wat je denkt.
ruben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ewel da kapje bedoelde ik, zeker dat ik alles moet vervangen? nu is er geen probleem meer bij droog weer of gewone regen, alleen maar als er veel valt.Dutchie;183843 schreef : Sowieso de hele ontsteking lijkt mij.. Verdelerkapje en rotor vervangen kan ook geen kwaad.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Dit is ook niet normaal, dus: kleine moeite en weinig kosten om de rest ook te vervangen. Als hier nog nooit naar gekeken is, zou ik de bougies ook eens vervangen...rubienator;183878 schreef : alleen maar als er veel valt.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb namelijk hetzelfde probleem, verdelerkap en bougies zijn al vervangen.
edit:
nu laat ik met regen de choke erop staan licht, dan merk je wel dat hij inhoud, maar hij blijft wel gewoon goed lopen.
denk dat ik komende week eens ga kijken om de bougiekabels inderdaad te vervangen.
zoals al werd vernoemd, dit probleem komt alleen voor als het echt regent. beetje miezeren of droog weer, heb ik helemaal nergens last van en loopt hij als een zonnetje.
- V300 register
- Verbannen
-