Benzinepomp pakking
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
dus volgens het concept van systematische interpretatie betreft het hier een B14 motor

de dikke pakking is geen karton maar een soort pertinax. volgens mij moet je die gewoon van een donor af slopen.... met de dikte van dat ding kun je nog wat vari?ren met de benzinedruk.
de pakkingen zelf (2 stuks) kun je gewoon van pakkingpapier maken.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
antiekeradio;174567 schreef : met de dikte van dat ding kun je nog wat vari?ren met de benzinedruk.
Vertel!

Waar is dat goed voor? Ik heb me altijd al afgevraagd waar die dikke harde pakking nu voor is.
- V300 register
- Verbannen
-
Maar goed jammer dat ze het niet hebben. Ik zag wel dat Wouter ooit eens van die pakkingen had in 2007, maar wellicht waren dat die papieren... Hier op het forum.
Wat ik ook kan doen is: de pakking rond het gat is nog heel, maar het bovenstuk is er af gebroken. (stuk van 4 mm) Ik zou dat met vloeibare pakking maar dan wel goede ook op kunnen vullen. Maar ik denk dat het verstandiger is een andere te gaan zoeken.
Welke motor was dit van renault de 1400? Renault 5, of 12? Wellicht dat daar iets te vinden is nieuw op het net.
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
volvofiel;174569 schreef : Vertel!
Waar is dat goed voor? Ik heb me altijd al afgevraagd waar die dikke harde pakking nu voor is.
je kunt hem dunner maken om een ingesleten pomp weer binnen opbrengst toleranties te brengen. gelukkig zijn de cupjes en membramen van dit type pomp sneller versleten als het mechaniek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-