renix met kuren
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-02-2011 13:43 #630975
door V300 register
renix met kuren is gemaakt door V300 register
Mijn auto houd in en schokt bij 2900 toeren daarboven is het weer goed, heb eerst de carburateur nagekeken en afgesteld daar werd het niet slechter van.
Omdat het inhouden alleen afhankelijk leek van toerental verdacht ik de renix.
Had nog een unit liggen welliswaar een 402 ipv een 412 maar die zijn beide voor een 14.4E dus toch maar even testen.unit ingebouwd en rijden ;loopt nu stuk beter en houdt niet meer in.
Bij inspectie van de 412 blijkt de potting zacht te zijn en zwart ipv gelig en hard en er zitten scheuren in. zou vocht zo'n vreemde invloed hebben op de onstekings curve? Na een lange rit was inhouden nagenoeg afwezig
Omdat het inhouden alleen afhankelijk leek van toerental verdacht ik de renix.
Had nog een unit liggen welliswaar een 402 ipv een 412 maar die zijn beide voor een 14.4E dus toch maar even testen.unit ingebouwd en rijden ;loopt nu stuk beter en houdt niet meer in.
Bij inspectie van de 412 blijkt de potting zacht te zijn en zwart ipv gelig en hard en er zitten scheuren in. zou vocht zo'n vreemde invloed hebben op de onstekings curve? Na een lange rit was inhouden nagenoeg afwezig
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-02-2011 14:04 #865583
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic renix met kuren
Waar zit de Renix eigenlijk??
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-02-2011 15:32 #865591
door V300 register
Ik heb voor mijn auto een andere Renix gekocht destijds, begreep dat er wel degelijk verschil zit in 402 en 412. Bij mij kwam de ene van mijn 4 bak auto af die ik toch nog had staan
Zou een verschil in kunnen zitten. Heb toen de juiste gekocht, de Renix moet nog weer terug naar de 4 bak.
De Renix die ik gekocht heb is nu over omdat ik de renix van de sedan die gesloopt gaat worden overzet.

De Renix die ik gekocht heb is nu over omdat ik de renix van de sedan die gesloopt gaat worden overzet.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-02-2011 15:33 #865592
door V300 register
onder de krik ongeveerGekke Gerritje;168691 schreef : Waar zit de Renix eigenlijk??
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2011 17:36 #865603
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic renix met kuren
zwart/gelig maakt voor de potting niet zoveel uit, de zwarte is inderdaad wat soepeler als de gele, gek dus dat er in die zwarte wat scheurtjes zitten
zou ook nog kunnen dat de bobine niet lekker contact maakt, even verwijderen (2x T20 torx boutje) en de contacten opschonen
zou ook nog kunnen dat de bobine niet lekker contact maakt, even verwijderen (2x T20 torx boutje) en de contacten opschonen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-02-2011 00:24 #865639
door V300 register
die contacten verdacht ik ook maar dan zou ik verwachten dat starten ook een probleem is maar dat was niet zo ook volgas geen probleem doortrekken tot ver in het rood was geen probleem . overigens waren deze contacten wel iets gecorrodeerd
Moderators: Mark Smeets