deel uitlaat vervangen, waar te krijgen?
- rene heersink
- Junior lid
-
ik reed gisteren de autobaan op. (200mtr van mijn huis) opeens hoorde ik een behoorlijke herrie, blijkt de uitlaat gebroken!?!?:wtf2:..... nou heb ik behoorlijk wat demontage bedrijven gebeld maar niemand heeft iets liggen......
het gaat om een 340 1.4 cvt uit 1990. het is de losse buis tussen de voor en de eind demper.... het is ongeveer een meter lang met een knik erin. ik heb dus geen midden demper.
iemand een idee waar ik dit nog kan uithalen?
bedankt alvast!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- rene heersink
- Junior lid
-
maar het is al geregeld..... een vriend van me werkt bij heuts (totaal niet aan gedacht:S) en belde me om een potje te ouwehoeren....... bleek dat hij daar gewoon lag...... dus meteen langs gereden op de motor en meegenomen!! half uurtje gevochten in de smeerput :07: en het is klaar!!! yeehaa!yeehaa!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
die heeft Estee ook nog gewoon in het assortiment, alle beter gesorteerde automateriaalzaken kunnen ze dus nog zo bestellen, dat deel kost rond de ?30.
- V300 register
- Verbannen
-
meneer de uil;166497 schreef : half uurtje gevochten in de smeerput :07: en het is klaar!!! yeehaa!yeehaa!
Dat komt me bekend voor, beetje wrikken en buigen, met WD40
en een hamer en een zaag als wapen.................
- V300 register
- Verbannen
-
meneer de uil;166489 schreef : hoi,
ik reed gisteren de autobaan op. (200mtr van mijn huis) opeens hoorde ik een behoorlijke herrie, blijkt de uitlaat gebroken!?!?:wtf2:..... nou heb ik behoorlijk wat demontage bedrijven gebeld maar niemand heeft iets liggen......
het gaat om een 340 1.4 cvt uit 1990. het is de losse buis tussen de voor en de eind demper.... het is ongeveer een meter lang met een knik erin. ik heb dus geen midden demper.
iemand een idee waar ik dit nog kan uithalen?
bedankt alvast!
[mod]KNIP en zelf even plakken naar de advertentierubriek op V3C-site, dank![/mod]
- rene heersink
- Junior lid
-
frankgoosen;166515 schreef : [mod]KNIP en zelf even plakken naar de advertentierubriek op V3C-site, dank![/mod]
het was de vraag of iemand weet waar ik hem kon krijgen.... niet of iemand er een heeft liggen, dank!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer de uil

half uurtje gevochten in de smeerput :07: en het is klaar!!! yeehaa!yeehaa!
Dat komt me bekend voor, beetje wrikken en buigen, met WD40
en een hamer en een zaag als wapen.................
klopt inderdaad!!!!! flink schelden hielp niet..... dan maar doorzetten en flink serieus kijken.... dat ging beter! hahaha
- V300 register
- Verbannen
-
Ik weet, ik heb de advertentietekst weggeknipt van Frank, ik doelde niet op jouw openingspost mocht jij je aangesproken hebben gevoeld, dank!meneer de uil;166540 schreef : het was de vraag of iemand weet waar ik hem kon krijgen.... niet of iemand er een heeft liggen, dank!

- rene heersink
- Junior lid
-
punkazz;166542 schreef : Ik weet, ik heb de advertentietekst weggeknipt van Frank, ik doelde niet op jouw openingspost mocht jij je aangesproken hebben gevoeld, dank!
allrighty then! ik had het even bekeerd vergrepen....:f
- V300 register
- Verbannen
-

whahaha lol