Vlotter(naald)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-01-2011 16:59 #630882
door V300 register
Vlotter(naald) is gemaakt door V300 register
B 14.4E 1985 Weber DIR 104
Gisteren met veel moeite thuisgekomen: motor viel af en toe uit, veel gesputter en benzinelucht, kon niet gewoon stationair lopen. Mijn vermoeden was dat hij te veel benzine kreeg. Vandaag vlotterdeksel eraf, bleek de vlotter vast te zitten (of de naald) in de laagste stand (naald dus in de hoogste). Mijn vermoeden was dus juist.
Iemand van jullie dit ook wel eens gehad? Ik zie geen onregelmatigheden of vuil oid. Ik heb de vlotter reeds vele malen op en neer bewogen maar hij blijft nu niet meer hangen. Toch wil ik een dergelijk euvel graag voorkomen. Iemand een tip?
Gisteren met veel moeite thuisgekomen: motor viel af en toe uit, veel gesputter en benzinelucht, kon niet gewoon stationair lopen. Mijn vermoeden was dat hij te veel benzine kreeg. Vandaag vlotterdeksel eraf, bleek de vlotter vast te zitten (of de naald) in de laagste stand (naald dus in de hoogste). Mijn vermoeden was dus juist.
Iemand van jullie dit ook wel eens gehad? Ik zie geen onregelmatigheden of vuil oid. Ik heb de vlotter reeds vele malen op en neer bewogen maar hij blijft nu niet meer hangen. Toch wil ik een dergelijk euvel graag voorkomen. Iemand een tip?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-01-2011 22:03 #860490
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Vlotter(naald)
nog nooit
het kan zijn dat de vlotternaald door slijtage zo'n passing gevormd (naald en zitting op elkaar ingepoetst) heeft dat hij in een uitzonderlijk geval kan blijven plakken
in een revisiekit zit een nieuw setje, dan heb je zekerheid.
het kan zijn dat de vlotternaald door slijtage zo'n passing gevormd (naald en zitting op elkaar ingepoetst) heeft dat hij in een uitzonderlijk geval kan blijven plakken
in een revisiekit zit een nieuw setje, dan heb je zekerheid.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-01-2011 22:21 #860492
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vlotter(naald)
Bedankt, het wordt tijd, geloof ik...:yesyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-01-2011 23:38 #860495
door V300 register
is de flotter niet lek?heb wel es een gehad die half vol benzine zat.
Dat was nog wel een van messing
Dat was nog wel een van messing
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-01-2011 18:04 #860524
door V300 register
Nee, dat geloof ik niet, heb ik niet kunnen vaststellen.
Het is wel opvallend dat de auto dit keer ruim meer brandstof dan normaal heeft verbruikt. Dit bevestigt mijn vermoeden dat hij te veel brandstof kreeg.
Vandaag alles weer in elkaar gezet zonder aanpassingen en hij liep goed. Ik hou het in de gaten.
Het is wel opvallend dat de auto dit keer ruim meer brandstof dan normaal heeft verbruikt. Dit bevestigt mijn vermoeden dat hij te veel brandstof kreeg.
Vandaag alles weer in elkaar gezet zonder aanpassingen en hij liep goed. Ik hou het in de gaten.
Moderators: Mark Smeets