Motorsteunen B14
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvomania;152035 schreef : Koelwaterslangen kunnen ook maar die staan al voor begin 2011....
Dan wacht ik nog even

- V300 register
- Verbannen
-
volvomania;152035 schreef : Ik hoop dat jullie niet spreken over 50 euri voor 4 stuks.....dat is dan toch wel zeer moeilijk.
Ik vergis me, dat is inderdaad niet reeel. 20 euro per exemplaar is een redelijke prijs dus voor 2 sets = 4 stuks zou ik zo 80 euro willen betalen.
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;152037 schreef : Dat is de versie van voor 85? Beetje moeilijk de mijne is uit eind 84. Welke steunen zouden die hebben?
je auto staat niet in je profiel, anders had ik even gekeken adhv je chassisnummer.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
antiekeradio;152016 schreef : tot modeljaar 1985, toen kwamen de diesels en later de 1.7, die hadden de nieuwe steun nodig om ?berhaupt erin te passen.
ik ben ook in de markt voor 2 sets als het in totaal voor minder dan 50 euro zou kunnen.
Erik;152019 schreef : Schreeuwend behoefte aan. Die oude rubbers zijn inmiddels bijna allemaal versleten. 2 setjes. Ik hoop ook dat het voor 50 euro kan.
schrijf mij ook maar in, voor 1 ? 2 setjes...
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Ik ga hiermee vooruit.
PM me even voor de prijs per stuk, ie licht aan de onderkant van wat ik voorstelde, om ze tegen de vkb te hebben heb ik er al besteld.
Idee is een lijst met vooruitbetalingen op te stellen zoals bij de handgreeprubbers alleen heb je hier de kans ernaast te grijpen.
Als je besteld wil je dan het aantal stuks opgeven en niet het aantal sets. Dat werkt verwarrend en kan tot teleurstelling lijden...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvomania;152237 schreef : 3100518 is gebruikt tot chnr 910265, dus ergens medio modeljaar 1984.
Ik ga hiermee vooruit.
PM me even voor de prijs per stuk, ie licht aan de onderkant van wat ik voorstelde, om ze tegen de vkb te hebben heb ik er al besteld.
Idee is een lijst met vooruitbetalingen op te stellen zoals bij de handgreeprubbers alleen heb je hier de kans ernaast te grijpen.
Allebei mijn nummers zijn vroeger zowel na de xlb als na de fc.... Maar welke wordt bedoeld?
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Markvictor;152249 schreef : Allebei mijn nummers zijn vroeger zowel na de xlb als na de fc.... Maar welke wordt bedoeld?
Dat de steunen gelden voor auto's waarvan het chassisnummer lager is dan EC910265, dus de laatste zes cijfers van je VIN code (bijv. XLB343520EC910265).
FC (jaarcode voor modeljaar 85) is hoger dan EC (modeljaar 84) dus is de steun niet voor die auto.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
:worship:antiekeradio;152247 schreef : 1 tip kan ik je wel geven; een inkoopactie opzetten (zoals ik met het boek van Lorenz Kunz gedaan heb) kost (te?)veel tijd...
Dat doe ik dus:halo:. Maar ik wil een lichte overschot hebben want er is toch vraag naar maar niet zoveel dat volgende onderdeelprojecten vertraging oplopen...