Wie kan mij helpen? (tegen betaling!)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2010 11:01 #630426 door V300 register
Wie kan mij helpen? (tegen betaling!) is gemaakt door V300 register
Beste Forum lezers,

Sinds vorig jaar ben ik in het bezit van een hele mooi volvo 340 1.4 GL vario. Maar er zijn een aantal probleempjes die ik zelf niet kan oplossen.. Zelf ben ik niet super handig en nogal druk.. Daarom mijn vraag; wie zou mij eventueel kunnen helpen om de paar kleine probleempjes van mijn volvo op te lossen? Zelf ben ik student en ga volgende maand voor bijna een jaar naar Engeland. Ik wil mijn volvo meenemen vandaar dat ik alles voor de reis voor elkaar wil hebben.Ik hoop dat iemand hier is die mij hiermee kan helpen (wat ook een beetje betaalbaar natuurlijk is voor mij). Zelf woon ik in Delden, dus dicht bij hengelo/enschede/almelo etc.

Hier mijn kleine dingetjes:
- Van rijdend naar stationair een soort tikkend en ratelend geluid voor bij de motor, zelf denk ik de centrifugaal koppeling maar het zou ook wat anders kunnen zijn..
- Als mijn volvo word vol getankt lekt de auto benzine. Dit gebeurd denk ik bij het overloop slangetje, maar dit weet ik niet zeker. Het zou ook een lekje kunnen zijn in een andere slang. Dit is echter een vervelend probleem omdat de auto nu nooit volgetankt kan worden. Hier de link naar de oplossing: forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=6108
- Rechts achter hoor ik de aandrijf riem van de variomatic alsof er iets los zit. Dit echter alleen als de auto meer dan 3 dagen heeft stil gestaan en dat geluid duurd maximaal 2 minuten. Misschien hiervoor een oplossing?
- Een klein mankementje: rechtsvoor gaat mijn raam niet meer naar beneden (electrische ramen) ik denk of het motortje kapot of ergens iets in de bedrading..
- Slot links achter gaat niet meer open van buitenaf, van binnen zit het kinderslot erop....

Ik hoop dat iemand hier is die mij hiermee kan helpen (wat ook een beetje betaalbaar natuurlijk is voor mij). Tot 18 augustus ben ik op vakantie, in de tijd tussen 18 augustus en 4 september zou mij het beste uitkomen. eventueel dit niet kan zou de auto in overleg ook v??r 18 augustus kunnen worden opgehaald.

Ik hoor graag van u,
Vriendelijke groeten,
Sebastiaan Posma.
Email: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2010 16:15 #842177 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie kan mij helpen? (tegen betaling!)
Ik ben niet in de gelegenheid om het voor je op te lossen, maar als je een beetje handig bentkun je de laatste 2 punten zelf wel doen.
Om de achterdeur open te krijgen moet je rechtsachter de deur open doen, dan de achterbank er uit klikken, dan kun je de schroeven van het deurpaneel bij (even zoeken waar ze allemaal zitten). Dan kun je het deurpaneel er af pakken en het stangetje van het deurslot opentrekken.

Er zal wel een stangetje losgeschoten zijn waardoor het mechanisme niet meer werkt, dat moet je even met een lampje bekijken in de deur. Priegelwerk maar niet moeilijk.

Het elektrische raam is vaak het motortje dat vies of kapot is. Ook hetzelfde: deurpaneel er af halen, motortje er uit pakken en even inspecteren, openmaken en schoonmaken helpt vaak al.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2010 21:04 #842211 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Wie kan mij helpen? (tegen betaling!)
Ook ik kan je niet verder helpen met het werk, maar als het niet op tijd lukt voordat je naar Engeland vertrekt kun je het ook daar oplossen: www.volvo300mania.com (meld je alvast aan, dan kun je op voorhand al hulp zoeken daar)
Daar zijn nog meer mensen bij aangesloten dan hier in Nederland en ook de reserve onderdelen zijn daar wat makkelijker te krijgen omdat er daar veel en veel meer 300's verkocht zijn.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-08-2010 22:27 #842227 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Wie kan mij helpen? (tegen betaling!)
Hallo Sebastiaan ik had je PB gelezen alleen nog geen tijd gehad om te reageren, mijn excusus.

Als je in de gelegenheid bent kun je aankomende zaterdag wel langs komen in Hengelo (ov) Berfloweg 92A

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-08-2010 19:16 #842286 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie kan mij helpen? (tegen betaling!)
Kun je gelijk bij de buren je nagels laten liften! Even op google earth gekeken...

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-08-2010 20:46 #842288 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Wie kan mij helpen? (tegen betaling!)
Dat is alleen als je vriendin meeneemt dan kan die mooi bij de gele luifels naar binnen

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC