Uitlaat 1986 --1990
- Ted Bogers
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-05-2010 22:00 #630218
door Ted Bogers
Uitlaat 1986 --1990 is gemaakt door Ted Bogers
Ik heb sinds kort 2x een 340 gekocht van 1986.
Deze hebben geen catalysator maar een middendemper.
Mijn vraag is:
Zijn de achterpotten van de 340's (met en zonder catalysator) uitwisselbaar?
Is het mogelijk om onder een 1986 er een catalysator uitlaat te bouwen.
Groeten,
Ted Bogers
Dordrecht
Deze hebben geen catalysator maar een middendemper.
Mijn vraag is:
Zijn de achterpotten van de 340's (met en zonder catalysator) uitwisselbaar?
Is het mogelijk om onder een 1986 er een catalysator uitlaat te bouwen.
Groeten,
Ted Bogers
Dordrecht
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-05-2010 13:14 #828728
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Uitlaat 1986 --1990
Volgens mij is dat wel uitwisselbaar. Ik zou er geen catalysator uitlaat onder bouwen, die catalysator gaat toch stuk... Bij mijn auto 1989 is die al stuk.
Grt No?
Grt No?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-05-2010 18:29 #828755
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Uitlaat 1986 --1990
achterpotten zijn idd uitwisselbaar, middenpijp en downpipe niet
katalysator kun je er idd onder zetten mits je motorcode B14.4E is, bij een B14.4S motor zou ik het niet doen. je hebt voor een kat ombouw dan de downpipe, katalysator en middenpijp nodig; wel een nieuwe koperen pakking gebruiken voor de aanhechting vd katalysator. ?n ook de draden C6 en C7 van de Renix aan massa leggen, bij een 86?r met B14.4E blok is de C-stekker overigens niet in de kabelboom aanwezig.
voor het milieu hoef je het overigens imo niet te doen:)
katalysator kun je er idd onder zetten mits je motorcode B14.4E is, bij een B14.4S motor zou ik het niet doen. je hebt voor een kat ombouw dan de downpipe, katalysator en middenpijp nodig; wel een nieuwe koperen pakking gebruiken voor de aanhechting vd katalysator. ?n ook de draden C6 en C7 van de Renix aan massa leggen, bij een 86?r met B14.4E blok is de C-stekker overigens niet in de kabelboom aanwezig.
voor het milieu hoef je het overigens imo niet te doen:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets