uitlaat puft
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn uitlaat laat steeds van die puf puf geluiden :humor: ik heb hier niet echt verstand van ,iemand die het weet ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvo liefhebber;129655 schreef : Hallo,
Mijn uitlaat laat steeds van die puf puf geluiden :humor: ik heb hier niet echt verstand van ,iemand die het weet ?
En hoe gedraagt de motor zich. Trekt hij altijd goed, stottert hij weleens lichtjes? Is het bij een specifiek toerental of alleen stationair? Puft hij zwarte rookwalmen uit?
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=3660
en controleer aan de hand daarvan dit:
volvo300club.nl/berichten.php?content=Va...agnose&menu=techniek
- Mark Smeets
- Moderator
-
Maar voor de rest tijdens normaal rijden hoorde je er niet veel van, totdat hij steeds erger ging lekken en het uitlaatgeluid dus steeds nadrukkelijker aanwezig was....
- V300 register
- Verbannen
-
Maar ik denk dat het iets met onverbrande benzine bij bepaalde toerentallen te maken kan hebben. Verkeerde afstelling van de ontsteking dus bijvoorbeeld.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;129675 schreef : Ik herken dit als een lekkende uitlaat.. Onze 360 had het ook. Bij gas loslaten rond de 2000 toeren kwamen er ontzettend leuke plofjes uit :f:D
Maar voor de rest tijdens normaal rijden hoorde je er niet veel van, totdat hij steeds erger ging lekken en het uitlaatgeluid dus steeds nadrukkelijker aanwezig was....
Dat dacht ik dus ook direct! Mijne had er laatst ook last van, bleek de einddemper op 3 verschillende plaatsen lek te zijn! :no_comment:
Verder deed hij het echter nagenoeg perfect, al had ik toch een beetje een verlies van vermogen vastgesteld!
Ik zou zeggen, controleer dat als eerste even als het weer wat warmer en droger is! Gewoon auto even op een trotoir parkeren met de uilaatkant en er snel even onder kruipen!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-