motor schreeuwt
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-12-2009 21:50 #808709
door Jeroen van Bodegom

Nu maar weer on topic...
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic motor schreeuwt
:lol: Soms vergeet ik dat ik mod ben... ik zat ook met kromme tenen...Jos360;127138 schreef : Ik kan je geen fatsoenlijk antwoord geven, maar ik ben blij dat iemand de topic titel aangepast heeft. Daar ging ik bijna van schreeuwen

Nu maar weer on topic...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-12-2009 00:18 #808731
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic motor schreeuwt
motor schreeuwt
Ja haha leuk hoor ,een typfoutje van mij :crazy1:
Ja haha leuk hoor ,een typfoutje van mij :crazy1:
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-12-2009 08:57 #808742
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic motor schreeuwt
Starterkrans blijft inderdaad hangen, waardoor de startmotor kort wordt aangedreven door de motor. Vindt ie niet leuk.
Startmotor demonteren, startrelais open maken, reinigen en smeren. Eventueel kun je de startmotor zelf ook nog uit elkaar halen en reinigen, maar ik vermoed dat het hierin het relais zit.
Startmotor demonteren, startrelais open maken, reinigen en smeren. Eventueel kun je de startmotor zelf ook nog uit elkaar halen en reinigen, maar ik vermoed dat het hierin het relais zit.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-12-2009 09:44 #808746
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic motor schreeuwt
zeg, de starterkrans zit op het vliegwiel hea:D
vaak is het gangbaar maken van de as waar het startertandwiel axiaal overheen loopt voldoende, o.a. door stof van de koppelingsplaat gaat deze nogal stroef lopen; ingrijpen gebeurt elektrisch en zit aardig wat kracht achter, terugvallen naar vrije stand gebeurt met een veer en die kan vaak niet het tandwiel over de vuile as heen terugtrekken.
vaak is het gangbaar maken van de as waar het startertandwiel axiaal overheen loopt voldoende, o.a. door stof van de koppelingsplaat gaat deze nogal stroef lopen; ingrijpen gebeurt elektrisch en zit aardig wat kracht achter, terugvallen naar vrije stand gebeurt met een veer en die kan vaak niet het tandwiel over de vuile as heen terugtrekken.
Moderators: Mark Smeets