demontage-plannen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-10-2009 18:00 #629658
door V300 register
demontage-plannen is gemaakt door V300 register
Ik heb komende week herfstvakantie en wil een deel van de week gebruiken om zo veel mogelijk bruikbare onderdelen van mij kaduke 340 te halen. Heb met een demontagebedrijf in Oss afgesproken dat zij opkomen halen wat er nog overblijft, mits de auto nog rolbaar is.
Heb op het forum al diverse demontageinstructies gevonden, waaronder instructie van demontage van radiateur. Mijn vraag daarbij waar precies de aftapplug zit.....
Tweede issue: Ik kan alleen zaken demonteren waar ik geen brug voor nodig heb. De variomatic gaat dus niet lukken.... Heeft iemand een suggestie hoe je variomatic kunt verwijderen zonder brug te gebruiken? Ik heb ooit bij Jouke de Jong driehoekige beugels gezien waarmee je een auto in ieder geval beetje omhoog kunt krijgen zodat je meer ruimte hebt. Misschien is dat iets.
Heb op het forum al diverse demontageinstructies gevonden, waaronder instructie van demontage van radiateur. Mijn vraag daarbij waar precies de aftapplug zit.....
Tweede issue: Ik kan alleen zaken demonteren waar ik geen brug voor nodig heb. De variomatic gaat dus niet lukken.... Heeft iemand een suggestie hoe je variomatic kunt verwijderen zonder brug te gebruiken? Ik heb ooit bij Jouke de Jong driehoekige beugels gezien waarmee je een auto in ieder geval beetje omhoog kunt krijgen zodat je meer ruimte hebt. Misschien is dat iets.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2009 18:30 #802288
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic demontage-plannen
onderste radiateur slang is de aftapplug:D
vario verwijderen kan inderdaad met de auto op assteunen (die driehoekige beugels) maar een brug is wel makkelijker..
vario verwijderen kan inderdaad met de auto op assteunen (die driehoekige beugels) maar een brug is wel makkelijker..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2009 18:41 #802289
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic demontage-plannen
Jammer dat je dit afgesproken hebt. Nu kan ik de auto niet ontdoen van zeldzaam plaatwerk. Je had hem bij mij, samen met mij kunnen demonteren. Ik had wel voor de afvoer gezorgd en rollende hoeft dan niet. Ik kan heel goed de remmen en veerpoten gebruiken. Remmen voor auto Jean-Luc, want deze zijn nog vers en net gebruikt. Veerpoten als reserve. Tevens wil ik graag de voorbinneschermwielranden hebben, maar ook de randen rondom het achterwiel en nog vele andere delen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-10-2009 18:54 #802290
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic demontage-plannen
Er is nog niks definitief Erik. Ik wist niet dat je nog wat centimeters in je schuur overhad:humor:
Dan demonteren we hem gewoon bij jou. en ik neem zoveel mogelijk verplaatsbare spullen mee terug om ze te bewaren. Geef maar seintje als je terug bent.
Dan demonteren we hem gewoon bij jou. en ik neem zoveel mogelijk verplaatsbare spullen mee terug om ze te bewaren. Geef maar seintje als je terug bent.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2009 19:21 #802294
door E. van Oostveen
Ik kan wel ff een autootje voor een paar daagjes buiten zetten. Dan hebben we plek. Komt goed. Lijkt me ook gezellig.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2009 22:31 #802314
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic demontage-plannen
Je kan ook de auto in eigen beheer demonteren, een brief naar de RDW schrijven, hier een voorbeeld:
RDW, afd. VRD
Postbus 30.000
9640 RA Veendam
Betreft: Demontage auto eigenbeheer
Geachte Mevrouw e/o Mijnheer,
Bij deze wil ik een verzoek tot be?indiging van registratie indienen, voor mijn Volvo 340, kenteken xx-xx-xx
De reden hiervoor is dat ik deze auto als donor auto wil gebruiken.
Bijgevoegd, bij deze brief, vind U het kenteken, deel 1, 2 en 3 en een kopie van mijn identiteits bewijs onderaan deze brief mee gedrukt.
Hopend U voldoende te hebben ingelicht, verblijf ik, in afwachting van Uw antwoord,
Hoogachtend,
naam
adres
PC & woonplaats
na een week of twee [kan ook langer of korter zijn] krijg je bericht dat de registratie be?indigd is.
!!!!!Wel aangetekend opsturen!!!!!
RDW, afd. VRD
Postbus 30.000
9640 RA Veendam
Betreft: Demontage auto eigenbeheer
Geachte Mevrouw e/o Mijnheer,
Bij deze wil ik een verzoek tot be?indiging van registratie indienen, voor mijn Volvo 340, kenteken xx-xx-xx
De reden hiervoor is dat ik deze auto als donor auto wil gebruiken.
Bijgevoegd, bij deze brief, vind U het kenteken, deel 1, 2 en 3 en een kopie van mijn identiteits bewijs onderaan deze brief mee gedrukt.
Hopend U voldoende te hebben ingelicht, verblijf ik, in afwachting van Uw antwoord,
Hoogachtend,
naam
adres
PC & woonplaats
na een week of twee [kan ook langer of korter zijn] krijg je bericht dat de registratie be?indigd is.
!!!!!Wel aangetekend opsturen!!!!!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-10-2009 00:58 #802403
door V300 register
dat is niet realistisch als je geen eigen terrein/binnenstalling hebt.
als je zoiets op straat gaat doen ben je niet helemaal fris, iig..
als je zoiets op straat gaat doen ben je niet helemaal fris, iig..
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
18-10-2009 01:00 #802404
door V300 register
Toevallig heb ik dat wel;)
Maar daar zet ik liever een mooie tweede neer.
Maar daar zet ik liever een mooie tweede neer.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
24-10-2009 09:50 #802963
door V300 register
je gaat hem uit elkaar halen, om de carrosserie later naar de oudijzer boer te brengen?
als dat zo is, zou je voor mij de achterste bladveer ophangingen eraf kunnen slijpen? die zijn bij mij in verre staat van ontbinding zeg maar. je zou me er heel erg mee helpen.
gr lucas
als dat zo is, zou je voor mij de achterste bladveer ophangingen eraf kunnen slijpen? die zijn bij mij in verre staat van ontbinding zeg maar. je zou me er heel erg mee helpen.
gr lucas
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2009 10:54 #802966
door E. van Oostveen
Hoi Lucass, Kom komende tijd zelf maar ff helpen voor die bladveer. De auto staat in Landhorst en mag geheel uit elkaar. Stuur maar ff pb, want alleen leden hebben mijn telefoonnummer.
Moderators: Mark Smeets