Mijn auto: 340 B14.4S uit 1988, 5-bak, 248Kkm
Dit weekeind hebben we de spruitstukpakking vervangen. Alles so far so good. Bij het huiswaarts rijden viel op dat de gaskabel nagesteld moet worden (pedaal hing laag) evenals het stationair toerental, dat was erg laag.
Na dat gedaan te hebben krijg ik hem niet lekker stationair lopend. Eerst bleef de motor alleen veel te snel (+-2000tpm, heb geen toerenteller) lopen. Daaronder sloeg hij hoe dan ook af. Na wat gerommel aan de CO schroef is dat teruggebracht tot een wat acceptebeler niveau, maar het is erg onregelmatig, de motor rookt nu nogal en dieselt opeens erg lang na (niet altijd trouwens). Carburateur zit nog wel goed vast, stekkerverbinding vd stationairafsluiter is in orde imo (heb ik schoongemaakt).
Wat heb ik over het hoofd gezien? Heeft iemand een plaatje hoe de slangen aan de carburateur dan wel horen (ik heb gezocht, maar niet gevonden)? Ik meen dat ze goed zitten, maar een foutje is zo gemaakt natuurlijk:D Andere ideeen wat ik nu het beste kan doen, want mijn ideenvoorraad is even uitgeput:hmmz: