Weber solex lpg
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-09-2008 11:56 #627894
door V300 register
Weber solex lpg is gemaakt door V300 register
Als je een 14,3e moter met solex hebt kun je daardan door het omwisselen van spruitstuk weber carburateur en voorpijp van een 14.4 gewoon een paar pk aantoevoegen?
Of werkt dat zoniet? Wat zou de ombouw tijd bedragen 2 uur?
Dan nog een vraagje een solex gaat die net zo goed op gas als een weber?
Of werkt dat zoniet? Wat zou de ombouw tijd bedragen 2 uur?
Dan nog een vraagje een solex gaat die net zo goed op gas als een weber?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-09-2008 15:19 #727380
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weber solex lpg
ik heb zelf dit ook gedaan wisselen van spruitstuk voorpijp hier was ik een kleine middag mee bezig. hij wordt niet egt veel sneller ma je merkt het wel een beetje. over de lpg vraag heb ik geen antwoord
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-09-2008 15:43 #727382
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Weber solex lpg
Over zo,n weber zijn die dingen altijd licht gescheurd? Aan de onderkant een 2mm? Als ze gebruikt zijn dan, want dat scheurt op een gegeven moment door en kun je ze weggooien.... Ik had er nog 1 liggen had het zelf niet eens gezien.
Onder die rand zeg maar zit een scheur, 2 mm. Mijn solex heeft geen een scheur! IK weet het niet maar ik vind die solex wel degerlijker heb ik het idee. Die webers gaan vaak los teminste dat hoor ik mensen zeggen mijn solex is nog nooit losgeweest.
Onder die rand zeg maar zit een scheur, 2 mm. Mijn solex heeft geen een scheur! IK weet het niet maar ik vind die solex wel degerlijker heb ik het idee. Die webers gaan vaak los teminste dat hoor ik mensen zeggen mijn solex is nog nooit losgeweest.
Moderators: Mark Smeets