tempratuurgever koelwater 1979 b14.1e waar te koop!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-04-2008 17:51 #627330 door V300 register
hoi ik ben naargeestig op zoek naar een tempgever schroefdraad is M18 2 polig de gever zit in de kop tegen het schutbord, Bij vink automaterialen, Alkmaar en ton van kuyk de volvo dealer kwamen ze met een enkel polige en 2 x te klein.Deze past dus niet. Die uit de radiateur van na 85 past niet dit is een m20 schroefdraad.

Vraag:
Volstaat elke temp.gever met schroefdraad M18, met 2 polen en een "koude waarde van 1,4/2 kiloOhm. op de meter pool
(andere pool is koud niet te meten is van rode lampje)

ik kan wel krijgen voor alfa romeo spyder en citroen met deze waarde en lengte en schroefdr. maat .

groetjes bas.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-04-2008 19:20 #705736 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic tempratuurgever koelwater 1979 b14.1e waar te koop!
die 1,4 / 2 kOhm, is het enige wat nog problemen zou kunnen geven; de rest stemt zo te zien al volledig overeen met een originele.

Dit zijn overigens sensors die wel vaker kapot gaan. Ook de meters zijn niet erg betrouwbaar...

Of de genoemde weerstandswaarde voor de thermistor klopt, durf ik je niet uit het hoofd te zeggen. Ik zal nog even kijken of hier iets over in de documentatie staat.

Groetjes Wouter Nieuwlaat

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
23-05-2008 20:17 #711695 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic tempratuurgever koelwater 1979 b14.1e waar te koop!
verplaatst naar techniek 1.4, sinds bastiaan inmiddels een account heeft (?n lid is!!)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC