Moeten de kleppen al gesteld worden?
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2008 20:14 #701493
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Moeten de kleppen al gesteld worden?
Aha, dankjewel. Heb je 'ervaring' met deze man ofzo, omdat je dit weet?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-02-2008 20:18 #701494
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Moeten de kleppen al gesteld worden?
Ja, is een echte 300-liefhebber met een grote schuur vol onderdelen. Ik heb mijn grijze 360 een tijdje bij hem mogen stallen.
Eventueel wil ik je ook wel een keer helpen. Ik ben toch regelmatig in Doetinchem. Ik zou het een keer kunnen combineren. Jij mag voorlopig nog niet rijden.
Eventueel wil ik je ook wel een keer helpen. Ik ben toch regelmatig in Doetinchem. Ik zou het een keer kunnen combineren. Jij mag voorlopig nog niet rijden.

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2008 20:21 #701497
door 16673-dummy
Dat zou ook tof zijn. Kan ik gelijk eens jouw GLS bewonderen, want ik heb ook op het punt gestaan om er een te kopen! Maar goed, da's offtopic.
Er is wel een probleem; de auto gaat weer terug naar de stalling, deze of volgende week denk ik. Ik weet niet of jij op korte termijn zou kunnen komen?
Helaas mag ik nog niet rijden nee... 't is wel heel moeilijk, met vier rijbewijsbezitters hier thuis...
Er is wel een probleem; de auto gaat weer terug naar de stalling, deze of volgende week denk ik. Ik weet niet of jij op korte termijn zou kunnen komen?
Helaas mag ik nog niet rijden nee... 't is wel heel moeilijk, met vier rijbewijsbezitters hier thuis...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2008 20:34 #701499
door 16673-dummy
Moet ik trouwens ook een of andere pakking regelen? Her en der valt te lezen dat bij het kleppen stellen een pakking vervangen moet worden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-02-2008 21:45 #701503
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Moeten de kleppen al gesteld worden?
Op zeer korte termijn lukt niet. Het is meer zo dat als ik toevallig langs mijn ouders rij, ik best even bij je langs wil kachelen voor de kleppen.
Pakking hoeft niet per se. Je kan er eentje aanschaffen voor een eurotje of vijf en als het niet nodig blijkt te zijn heb je die alvast reserve.
Pakking hoeft niet per se. Je kan er eentje aanschaffen voor een eurotje of vijf en als het niet nodig blijkt te zijn heb je die alvast reserve.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2008 21:50 #701507
door 16673-dummy
Och, het is niet nodig dat het morgen al moet gebeuren:D
Ik kan de auto ook volgende week een keer wegbrengen. Of de week daarop.
Ik wil je nergens mee belasten, ik kan ook die man uit 's-Heerenberg bellen als jij komende we(e)k(en) niet kan.
Ik kan de auto ook volgende week een keer wegbrengen. Of de week daarop.
Ik wil je nergens mee belasten, ik kan ook die man uit 's-Heerenberg bellen als jij komende we(e)k(en) niet kan.
Moderators: Mark Smeets