Zadeltank 360 onder 343?
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben aan het kijken voor een onderbouw LPG tank voor de 343. In plaats van de 343 benzine tank zou dan de onderbouwtank komen, en de benzine heb ik dus een alternatief voor nodig. De 360 heeft een zadeltank over de versnellingsbak/as heen.
Heeft iemand hier foto's van? Heb werkelijk geen idee hoe dat in elkaar steekt. En zou het mogelijk zijn deze onder de 343 te zetten met een handbak?
gegroet,
Paul
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;45428 schreef : Hallo medeliefhebbers!
Ik ben aan het kijken voor een onderbouw LPG tank voor de 343. In plaats van de 343 benzine tank zou dan de onderbouwtank komen, en de benzine heb ik dus een alternatief voor nodig. De 360 heeft een zadeltank over de versnellingsbak/as heen.
Heeft iemand hier foto's van? Heb werkelijk geen idee hoe dat in elkaar steekt. En zou het mogelijk zijn deze onder de 343 te zetten met een handbak?
gegroet,
Paul
Volgens mij moet het wel mogelijk zijn om zo'n tank onder een 343 of 340 te bouwen, een 343 GLS heeft volgens mij ook zo'n tank?
Volgens kan het niet bij een vario, aangezien die meer ruimte in beslag neemt dan een schakelbak........
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Iets tegen resizen, Frits? :+
Zo te zien moet je een aantal dingen aanpassen dus:
- andere vulpijp
- handremkabels verhangen.
- ophanging tank fabrieken
- benzinepomp hangen (waarschijnlijk)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;45428 schreef : En zou het mogelijk zijn deze onder de 343 te zetten met een handbak?
Neen, er is een holle ruimte onder de achterbank van je 343 is (als je de achterbankzitting opklapt) die is bij de 360 er niet om zo ruimte te cree?ren voor de tank. Je zou de bodemplaat kunnen vervangen voor die van een 360 (of diesel) maar of dat je bedoeling is?
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;45459 schreef : Iets tegen resizen, Frits? :+
Zo te zien moet je een aantal dingen aanpassen dus:
- andere vulpijp
- handremkabels verhangen.
- ophanging tank fabrieken
- benzinepomp hangen (waarschijnlijk)
- Vulpijp is volgens mij 1 op 1 over te zetten.
- Handremkabels verhangen moet geen punt zijn.
- Ophanging, waar zit de tank zoal vast? Ik zie 2 bev. punten vooraan de tank, aan het chassis. En verder? Op de versn. bak stond me ook iets van bij, maar is dat ook zo?
- Benzinepomp:
Waar komen de leidingen uit de tank? Opzich denk ik dat dat niet eens hoeft. 360 heeft een pomp op de motor zitten toch? 340 iig ook, en die zuigt ook van boven af aan.
Bev. punten moet ik nog weten dus, en waar de leidingen uit de tank komen...
Edit: Goed punt trouwens! Die holte was ik alweer vergeten. Dat is even een groter issue.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-