gez. monteur utrecht
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2007 11:12 #626790
door V300 register
gez. monteur utrecht is gemaakt door V300 register
ik ben degene van het topic: motor valt telkens uit...... en nu zoek ik een monteur, of iemand die er voor door kan gaan. 10 euro per uur. Ik woon in utrecht-zuidoost, vlakbij snelweg. max twee uur schat ik. het gaat om alles checken rondom de carburateur van een 340 dl, 1400 motor, handgeschakeld
Zie laatste bericht, nr 39!!
Zie laatste bericht, nr 39!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2007 17:32 #690108
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic gez. monteur utrecht
10 per uur?
Bij een Volvo garage vragen ze zo'n 80 a 90 per uur, maar betaal je ook voor het gebruik van diagnoseapp.
En goed gereedschap is ook wel nodig.. maar toch
succes!
Bij een Volvo garage vragen ze zo'n 80 a 90 per uur, maar betaal je ook voor het gebruik van diagnoseapp.
En goed gereedschap is ook wel nodig.. maar toch

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2007 17:45 #690112
door V300 register
uitvallende motor zal eerder gewoon afstelling van de carb zijn, en anders is t waarschijnlijk veel erger met de motor
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-12-2007 21:56 #690203
door V300 register
oke. als er dan geen hulppieten bij mij in de straat wonen...is er dan een schrijfpiet en of plaatjespiet in het land die kan aanwijzen met een foto wat welk onderdeel is van de carburateur?
Wat ik al ken zijn membraamchokeklep, dus de chokeklep ook, luchtfilter....dat was het
ik heb al een mooie foto bij een andere topic gevonden, maar die krijg ik hier niet in geplakt.
Wat ik al ken zijn membraamchokeklep, dus de chokeklep ook, luchtfilter....dat was het

ik heb al een mooie foto bij een andere topic gevonden, maar die krijg ik hier niet in geplakt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-12-2007 18:14 #690248
door V300 register
Was je carb dan niet al door de vorige eigenaar uit elkaar gehaald enzo?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-12-2007 00:08 #690270
door V300 register
ik doe ook wel eens kleine klusjes, voor v3c-actieve mensen reken ik meestal niks maar als het iemand is die ik verder niet zo goed ken reken ik 15 ?/h.
ze zoekt duidelijk een hobbyist uit de buurt die voor een zakcentje eens met een wat meer ervaren oog onder de motorkap wil kijken.
een advertentie plaatsen op de advertentiesite onder 'overige gezocht' heb je dat al gedaan??
slb_340;41769 schreef : 10 per uur?
En goed gereedschap is ook wel nodig.. maar tochsucces!
ik doe ook wel eens kleine klusjes, voor v3c-actieve mensen reken ik meestal niks maar als het iemand is die ik verder niet zo goed ken reken ik 15 ?/h.
ze zoekt duidelijk een hobbyist uit de buurt die voor een zakcentje eens met een wat meer ervaren oog onder de motorkap wil kijken.
een advertentie plaatsen op de advertentiesite onder 'overige gezocht' heb je dat al gedaan??
Moderators: Mark Smeets