schokken constante snelheid
- V300 register
- Verbannen
-
ook valt hij wel eens uit voor het stoplicht.
in eerste instantie dacht ik aan de nokkenas. carb en luchtfilter heb ik eergisteren nog goed vast gezet. valse lucht is dus geen spraken van.
mvg, michael
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Kan ook nog tussen inlaatspruitstuk en cylinderkop ...carb en luchtfilter heb ik eergisteren nog goed vast gezet. valse lucht is dus geen spraken van.
Ik heb ooit wel eens een 1400 gezien die enkele moeren miste waarmee de inlaat- en uitlaatcollector normaal moest vastzitten. Die liep ook niet lekker meer ...
- V300 register
- Verbannen
-
De 1400 heeft een distributieketting. Deze zit in het blok en is een heel stuk betrouwbaarder schijnbaar. Of deze een tandje over kan schieten weet ik niet, maar ik heb er nog nooit van gehoord dus het zou weleens onwaarschijnlijk kunnen zijn.
- V300 register
- Verbannen
-
half verstopte sproeiers (vooral de elektrische, ivm sproeien langs progressiepoorten)
last but not least, bobine- en bougiekabels, de bougies zelf, en .. De klepspeling.
met andere woorden, typisch een probleem wat opgelost wordt bij groot onderhoud.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kortom, alles wat Antiekeradio aangeeft...
- V300 register
- Verbannen
-
gisteren zijn de bougies en benzine filter vervangen. ook hebben we de carb. schoongemaakt en goed vast gezet. hij pakt dus nergens meer valse lucht.
maar de probelemen blijven.
hij schokt dus bij constantesnelheden behalve 120 of hoger. bij het optrekken of gas los laten zijn er geen problemen.
ook valt hij soms uit voor het stoplicht, dis echter niet altijd.
iemand nog tips??
- V300 register
- Verbannen
-
Effect van stationaire sproeier is nog goed merkbaar tot 50km /u
- V300 register
- Verbannen
-
stationair sproeier heb ik hoger gezet. zo liep hij stationair wat makkelijker. kan het zijn dat ik het daardoor zelf veroorzakt heb??
groet michael
- V300 register
- Verbannen
-
Wat ik ook nog bedacht heb ooit es een probleem gehad met de bobine, leek er ook op. Als je de hele unit vervangt let dan op het type er zijn verschillende