Markvictor;41015 schreef : Als die van jouw ook 1 op 3000 of 1 op 2500 verbruikt zou ik er gewoon lekker mee door blijven kachelen. Wij hebben die auto altijd gehad en de laaste 80000 km is het olievebruik zoiets geweest dus ja, waarom zou ik me dan zorgen maken. Als het 1 op 1000 is word het wat anders natuurlijk.
Ik heb het dus niet gemeten, maar ik denk dat het olieverbruik rond de 1:1000 ligt. En dat vind ik teveel.
Lucluc;41020 schreef : Persoonlijk vind ik dat je de 360 uit de stalling moet halen en ermee moet gaan rijden. De energie die je nog in je 340 steekt, kan beter in de 360 worden gestoken.
Niet mee eens! De 340 is en blijft toch m'n eerste auto, en daar gaat nu ook de meeste aandacht aan uit. De 360 mag nog even lekker warm blijven pitten tot in februari (of misschien nog wel later) en dan gaat de 340 de stalling in. Er moet namelijk nog best wel wat aan de 360 gebeuren, en ik kan niet twee rijdende auto's betalen :no_comment:
Maar maken jullie je echt geen zorgen J-L en Conny, de 360 zal heus snel het daglicht weer zien! :groovy: