Elektrische stationair sproeier
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-07-2007 13:51 #626213
door V300 register
Elektrische stationair sproeier is gemaakt door V300 register
Lange tijd met onze witte 343 lopen prutsen omdat de stationair loop ronduit beroerd was. O.a. brandstofpomp vervangen, condensator vervangen, andere bobine en carburateur gereinigd maar niets hielp.
Ten einde raad bij Danny (dafhobby) maar een nieuwe elektrische stationair sproeier besteld en bingo!
Na vergelijking blijkt dat het gaatje van de oude sproeier tot ongeveer 1,5 keer de diameter van de nieuwe sproeier is uitgesleten (beide sproeiers 147). Het was dus ook geen wonder dat ie niet lekker stationair wilde lopen. Voordeel is dat het ingekankerde O-ringetje rondom de sproeier nu ook meteen vervangen is.
Ten einde raad bij Danny (dafhobby) maar een nieuwe elektrische stationair sproeier besteld en bingo!
Na vergelijking blijkt dat het gaatje van de oude sproeier tot ongeveer 1,5 keer de diameter van de nieuwe sproeier is uitgesleten (beide sproeiers 147). Het was dus ook geen wonder dat ie niet lekker stationair wilde lopen. Voordeel is dat het ingekankerde O-ringetje rondom de sproeier nu ook meteen vervangen is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-07-2007 13:53 #677050
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elektrische stationair sproeier
Die dingen kosten zo'n 80 euro bij de dealer, dacht ik. Ik heb er een gemold en na informatie bij de dealer toch maar de soldeerbout ter hand genomen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-07-2007 14:13 #677054
door V300 register
Bij Danny heb ik maar 20 euro (ex. verzendkosten) afgerekend...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-07-2007 16:46 #677069
door V300 register
je kunt het sproeier gedeelte ook los vervangen trouwens.
Moderators: Mark Smeets