343 word veel te heet

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-02-2007 01:05 #625642 door V300 register
343 word veel te heet is gemaakt door V300 register
laat had ik een topic over dat mijn 343 te heet werd, nu ben ik er zeg maar nog steeds niet achter hoe het komt. het verhaal begon toen ik met zo 30 km per uur tegen een boomje kwam en daar door mijn radiator aan gort reed :oops: dus ik 2de hand radiator kopen erin hangen maar toen werd de auto heel warm ik maar denk ja moet wel aan mijn radiator liggen maar die door gespoelt en volgends mij zat daar niks van verstoppingen in maar nu denk ik dus dat het door mijn koppakking komt. kan dat ?????? dat door de klap mijn kop kapot is?
want volgends mij is het koelsusteem wel 100% nu

hoop dat ik iets van reactie krijg :)

groeten daan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-02-2007 16:09 #661112 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 word veel te heet
Ik denk dat omdat ie te warm is geweest dat de kop krom is...daar hebben de cleon blokjes heel snel last van (in tegenstelling tot de b200 uit de 2 liter 360).
De enigste remedie is dan de kop (laten) vlakken en een nieuwe koppakking te monteren.
afhankelijk hoe handig je zelf bent belopen de kosten van een kleine 100 euro tot meerdere honderden euro's. Soms is het beter (goedkoper) om het blok te vervangen...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-02-2007 16:32 #661114 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 343 word veel te heet

Anonymous schreef : Ik denk dat omdat ie te warm is geweest dat de kop krom is...daar hebben de cleon blokjes heel snel last van (in tegenstelling tot de b200 uit de 2 liter 360).
De enigste remedie is dan de kop (laten) vlakken en een nieuwe koppakking te monteren.
afhankelijk hoe handig je zelf bent belopen de kosten van een kleine 100 euro tot meerdere honderden euro's. Soms is het beter (goedkoper) om het blok te vervangen...

weet iemand waar ik dan een goedkoop blokje kan halen en is past dat blokje dan altijd wel om mijn versnellings bak ?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC