Gezocht Technische hulp voor mijn Volvo 340 GL

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-06-2005 22:05 #625263 door V300 register
Gezocht Technische hulp voor mijn Volvo 340 GL is gemaakt door V300 register
Hallo,

Ik ben nieuw op deze club. Ik woon in de omgeving Soest en rij een oude 340 GL uit 1990. Ik wil hem nog een keer door de APK brengen en zoek iemand die voor een redelijke prijs wat onderhoud kan doen. r is niet zo veel aan de hand, alleen start hij slecht en loopt in begin erg beroerd. Wie kan / wil mij helpen?
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-06-2005 23:24 #654116 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gezocht Technische hulp voor mijn Volvo 340 GL
Als je nieuw ben op deze club kan je het zelfde als mij doen. Je opgeven voor de sleuteldag in schoonhoven. Je hebt nog een dag of 2 daarvoor. Ten tweede kijk eerst even rond bij techniek op deze site want dan kan je veel leren. En als het allemaal niet lukt heb ik op het moment weinig tijd want ik zit met mijn eigen wagen voor een keuring en ik weet niet wat er uit komt. Mocht het later allemaal niet lukken dan ben ik in de buurt, Doorn

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
08-06-2005 00:45 #654117 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gezocht Technische hulp voor mijn Volvo 340 GL
Ja inderdaad. Ik doe hetzelfde. Even lid worden snel dan opgeven voor de sleuteldag. Ik ben wel enorm enthousiast geworden over deze site en club. En ik heb enorm veel zin in zaterdag de 18de. Ik heb zelf een 340 dl 1989. Tof ding ben er helemaal blij mee.

Andre

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2005 20:24 #654118 door V300 register
Help!! Mijn Volvo 340 (CVT) wil niet meer 'schakelen'. Hoe hoger de snelheid, des te meer toeren.
Wat te doen?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
17-09-2005 21:05 #654119 door V300 register
het is slimmer om 1 pagina 'hoger' op 'start een nieuwe discussie' te klikken, en dan je bericht in te voeren.

dan komt ie in de lijst erbij te staan als aparte discussie, in plaats van onder deze.

je kunt het beste beginnen met zoeken in dit forum. de zoekfunctie werkt redelijk goed. het is een veel voorkomend probleem met slechts een paar mogelijke oorzaken.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC