Inhouden motor
- V300 register
- Verbannen
-
de procedure is voor alle late B14's identiek; zonder CO meter kun je het toch niet exact afstellen.
groetjes Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr Th
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
aan de andere kant; heb ook nog 19 mb foto's staan van een autokerkhof waar ik van de zomer geweest ben in zuid-frankrijk.. wil ik ook wel eens op t web zetten :-)
(19 mb is na comprimeren etc)
- V300 register
- Verbannen
-
bedankt voor inscannen maar volgens mij staat er een foutje in voor wat betreft de ontsteking .Als je de tabel voor de vervroeging bij los of aangesloten stekker c bekijkt is er een verschil met de documentatie in het leden menu (wijzigingen ontsteking ) daar is aan gegeven dat aarden van de pennen 6 en 7 een andere voorontsteking geeft speciaal voor de cvt en de 4s motor wie heeft er nu gelijk?
groeten, wim
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
cryowim;9294 schreef : Hoi wouter,
bedankt voor inscannen maar volgens mij staat er een foutje in voor wat betreft de ontsteking .Als je de tabel voor de vervroeging bij los of aangesloten stekker c bekijkt is er een verschil met de documentatie in het leden menu (wijzigingen ontsteking ) daar is aan gegeven dat aarden van de pennen 6 en 7 een andere voorontsteking geeft speciaal voor de cvt en de 4s motor wie heeft er nu gelijk?
groeten, wim
Jammer dat er geen antwoord op gegeven is, dat had ik ook graag geweten. :yesyes: