Heb ik nu de goede knalpijp Gekocht
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-08-2005 20:52 #624911
door V300 register
Heb ik nu de goede knalpijp Gekocht is gemaakt door V300 register
Vandaag heb ik, via een advertentie op het internet, bij Baars Personenwagens Leiden B.V. een komplete nieuwe knalpijp gekocht voor 30 euro bestaande uit een midden en einddemper met wat pijpen verpakt in een doos. Ze waren het magazijn aan het opruimen en wilden er kennelijk van af. De magazijnbediende vertelde dat het voor een Volvo 340 was van na 1985 zonder katalysator. Maar nu ik op deze website de nummers aan het vergelijken ben kan ik de nummers niet vinden. Dus aan jullie de vraag heb ik een kat in de zak gekocht.
Op de doos staat Genuine Volvo parts geheel gealiminiseerd. Verder staat op de doos een sticker met daarop:
1 st/PC
3213467-8
Made in the Netherlands.
In de doos vond ik op de verschillende onderdelen ook nummers.
Middendemper: Volvo 210189
L 0611
E6 59R-005442
Einddemper: 3210197
S bocht deel zonder nummer
Deel met een bocht: 3210190
De vraag is nu zijn deze geschikt voor een Volvo 340 DL, CVT , B14.4E motor uit 1986 met 67.000km op de teller.
Hieronder staat een afbeelding van mijn auto
Ik heb eigenlijk de knalpijp nog niet nodig maar heb hem alvast als het nodig mocht zijn. Ik wil namelijk nog heel veel jaren met deze auto blijven rijden en laat het daarom begin oktober bij Jan van Egmond in Alphen aan de Rijn geheel tectyleren. Dat kost natuurlijk wel wat maar deze auto heeft nog geen roest en is het volgens mij waard. En als je het bedrag uitsmeert over de vele jaren dat je er plezier van kan hebben is het toch niet duur.
Nu ik tocht een bericht post heb ik nog een vraag. Elke keer als ik benzine heb getankt en de tank geheel gevuld heb ruik ik een sterke benzine lucht in de auto. Pas als de tank wat leger is verdwijnt de benzine lucht weer. Heb op het forum wel iets gelezen over een broze overloop slang of iets dergelijks maar kwam daar niet uit.
Hans
Op de doos staat Genuine Volvo parts geheel gealiminiseerd. Verder staat op de doos een sticker met daarop:
1 st/PC
3213467-8
Made in the Netherlands.
In de doos vond ik op de verschillende onderdelen ook nummers.
Middendemper: Volvo 210189
L 0611
E6 59R-005442
Einddemper: 3210197
S bocht deel zonder nummer
Deel met een bocht: 3210190
De vraag is nu zijn deze geschikt voor een Volvo 340 DL, CVT , B14.4E motor uit 1986 met 67.000km op de teller.
Hieronder staat een afbeelding van mijn auto
Ik heb eigenlijk de knalpijp nog niet nodig maar heb hem alvast als het nodig mocht zijn. Ik wil namelijk nog heel veel jaren met deze auto blijven rijden en laat het daarom begin oktober bij Jan van Egmond in Alphen aan de Rijn geheel tectyleren. Dat kost natuurlijk wel wat maar deze auto heeft nog geen roest en is het volgens mij waard. En als je het bedrag uitsmeert over de vele jaren dat je er plezier van kan hebben is het toch niet duur.
Nu ik tocht een bericht post heb ik nog een vraag. Elke keer als ik benzine heb getankt en de tank geheel gevuld heb ruik ik een sterke benzine lucht in de auto. Pas als de tank wat leger is verdwijnt de benzine lucht weer. Heb op het forum wel iets gelezen over een broze overloop slang of iets dergelijks maar kwam daar niet uit.
Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2005 16:45 #647059
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Heb ik nu de goede knalpijp Gekocht
hadden ze nog meer van die uitlaten liggen in leiden ?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-08-2005 20:32 #647060
door V300 register
Marvin, Ik heb meteen gevraagd of ze nog meer interessants voor een 340 of 360 hadden liggen omdat ze het magazijn aan het opruimen waren. Ze zeiden van niet. Ze hadden dus maar een uitlaat. Maar nog steeds niet volledig zeker of het de goede is voor een 340DL, cvt uit 1986.
Hans
Hans
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-01-2009 19:02 #751965
door V300 register
Hallo,
Ik heb nog een nieuwe uitlaat 210189 liggen. (wel regio Brussel). Mocht iemand langskomen, voor een klein prijsje...
Met vriendelijke groeten,
Thomas
Ik heb nog een nieuwe uitlaat 210189 liggen. (wel regio Brussel). Mocht iemand langskomen, voor een klein prijsje...
Met vriendelijke groeten,
Thomas
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-01-2009 19:24 #751966
door V300 register
In antwoord op, je moet even kijken of onder je auto dezelfde uitlaat zit.
Er kan weinig mis gaan als hij er op lijkt.
Er kan weinig mis gaan als hij er op lijkt.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
21-01-2009 21:05 #751976
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Heb ik nu de goede knalpijp Gekocht
Eventueel kun je bij een volvodealer de nummers navragen..
Moet je natuurlijk wel een dealer vinden die zo aardig is het voor je op te zoeken..
Mark
Moet je natuurlijk wel een dealer vinden die zo aardig is het voor je op te zoeken..
Mark
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-01-2009 21:15 #751978
door V300 register
Mensen, kijk even naar de datum voordat je antwoordt
Met uitzondering van Simcat's post (die dan weer verdacht veel op een advertentie lijkt) is de hele topic uit 2005.
Topic gaat dan ook dicht. Thomas: je kan op de website een advertentie plaatsen voor deze uitlaat.

Topic gaat dan ook dicht. Thomas: je kan op de website een advertentie plaatsen voor deze uitlaat.
Moderators: Mark Smeets