Gevolg van een stuk 165 blazen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-02-2006 18:12 #647298
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gevolg van een stuk 165 blazen
Ben net een half uurtje klaar. Ff de snelweg op geweest. NO PROBLEMO!! Geweldig.
Ik stuitte nog wel op een probleem. Zeg maar een ernstig probleem. De vacuümslang van de rembekrachtiger zat met een slangetje op het inlaatspruitstuk vast. Tijdens het klussen was deze zeer poreuze slang gebroken. Ik balen maar goed. Net een stuk tuinslang opgezet, en de snelweg opgegaan. 10 minuten snelweg en de slang was bijna helemaal weggesmolten. Ik snel naar de autoboer en daar 2 radiatorslangen van 10 mm en 12 mm gehaald. De vacuümslang is dikker dan de inlaatspruitstukkoppeling. Nieuw scrabble-woord!!!
Beetje vet op de dikkere buis gedaan en de 10 mm eroverheen geschoven. Die buis is namelijk 12 mm. Hij ging erop en toen uiteraard ook op de andere koppeling.
Voor degene die er straks ook mee zit: gewoon 5 cm 10 mm radiatorslang en het is opgelost!
Weer veel geleerd gisteren en vandaag. Wat een simpele techniek is het toch eigenlijk!
[EDIT]Zonder die vacuümslang moet je stampen op de rem en loopt je motor zwaar k*t. Zeg maar dat hij bijna meteen afslaat.
(Bericht gewijzigd door carlopronk op 28 februari 2006)
Ik stuitte nog wel op een probleem. Zeg maar een ernstig probleem. De vacuümslang van de rembekrachtiger zat met een slangetje op het inlaatspruitstuk vast. Tijdens het klussen was deze zeer poreuze slang gebroken. Ik balen maar goed. Net een stuk tuinslang opgezet, en de snelweg opgegaan. 10 minuten snelweg en de slang was bijna helemaal weggesmolten. Ik snel naar de autoboer en daar 2 radiatorslangen van 10 mm en 12 mm gehaald. De vacuümslang is dikker dan de inlaatspruitstukkoppeling. Nieuw scrabble-woord!!!
Beetje vet op de dikkere buis gedaan en de 10 mm eroverheen geschoven. Die buis is namelijk 12 mm. Hij ging erop en toen uiteraard ook op de andere koppeling.
Voor degene die er straks ook mee zit: gewoon 5 cm 10 mm radiatorslang en het is opgelost!
Weer veel geleerd gisteren en vandaag. Wat een simpele techniek is het toch eigenlijk!
[EDIT]Zonder die vacuümslang moet je stampen op de rem en loopt je motor zwaar k*t. Zeg maar dat hij bijna meteen afslaat.
(Bericht gewijzigd door carlopronk op 28 februari 2006)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-02-2006 19:29 #647299
door V300 register
volgende keer een beetje zeep gebruiken, bij vet heb je kans dat het rubber snel weer aangetast wordt.
zo'n slangetje lijkt me trouwens een aanzienlijk kleiner probleem dan die hele pakking handel etc.
zat bij die set van 54 euro nou ook een koppakking??? of wat is dat voor prijs?....
PS zullen we het 340/360 geneuzel er maar tussenuit halen?
zo'n slangetje lijkt me trouwens een aanzienlijk kleiner probleem dan die hele pakking handel etc.
zat bij die set van 54 euro nou ook een koppakking??? of wat is dat voor prijs?....
PS zullen we het 340/360 geneuzel er maar tussenuit halen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-02-2006 20:12 #647300
door V300 register
koppakking incl
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-03-2006 22:16 #647301
door V300 register
(Samenvatting van een hele stapel verwijderde posts van div. personen: )
-360 is duurder, o.a. door rechtervoet en verzekering
-Verzekering kan goedkoper, o.a. bij GIO tot 20.00km/jaar, en voor de Vario. GLT waarschijnlijk lastiger
-Taxatie is altijd handig
-Vario kan misschien ook via DCN verzekerd worden
-Bellen bij twijfel
@lucluc: sorry dat ik je post hier ff voor misbruik.
Mocht ik nog iets vergeten zijn, mail me dan ff dan zet ik het er bij.
Verdere discussies over verzekeringen svp in een nieuw topic, blijft het wat overzichtelijker.
Groetjes,
Diede
-360 is duurder, o.a. door rechtervoet en verzekering
-Verzekering kan goedkoper, o.a. bij GIO tot 20.00km/jaar, en voor de Vario. GLT waarschijnlijk lastiger
-Taxatie is altijd handig
-Vario kan misschien ook via DCN verzekerd worden
-Bellen bij twijfel
@lucluc: sorry dat ik je post hier ff voor misbruik.
Mocht ik nog iets vergeten zijn, mail me dan ff dan zet ik het er bij.
Verdere discussies over verzekeringen svp in een nieuw topic, blijft het wat overzichtelijker.
Groetjes,
Diede
Moderators: Mark Smeets