Mistlampen achter
- 16673-dummy
- Nieuw lid
- 

v0lv0freak;188751 schreef : [...] nog honderden meesters is [...]
hebben onze zuiderburen nu ook al hun eigen meeteenheid? :+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
- 

volvofiel;188752 schreef : hebben onze zuiderburen nu ook al hun eigen meeteenheid? :+
haha jaa! Gemiddelde lengte van een meester is 1,80 meter. Dus honderden meesters = 1,8 X honderden meters

- V300 register
- Verbannen
- 

- V300 register
- Verbannen
- 

Wel, om precies te zijn: dit hele weekend
 Echt nooit eerder gebruikt, maar bij mijn ouders in de 'swamps' was het wel verstandig. Evenals vandaag op de snelweg. Verhaal van Wouter N. komt me nu ook heel bekend voor. Ik kon in de straat bij mijn ouders nog geen 2 meter vooruit kijken. Lichten uit, mistlampen voor en achter aan, dat ging stukken beter!
 Echt nooit eerder gebruikt, maar bij mijn ouders in de 'swamps' was het wel verstandig. Evenals vandaag op de snelweg. Verhaal van Wouter N. komt me nu ook heel bekend voor. Ik kon in de straat bij mijn ouders nog geen 2 meter vooruit kijken. Lichten uit, mistlampen voor en achter aan, dat ging stukken beter!    Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 

1 onnodig wordt ie dan echt nooit meer gebruikt.
2 mochten de omstandigheden het mistachterlicht noodzakelijk maken,dan wordt er in de mist ook niet meer veels te hard gereden.
Risico is dan natuurlijk wel dat t helemaal nooit meer gebruikt wordt!
- V300 register
- Verbannen
- 

Bart Manders;188763 schreef : Risico is dan natuurlijk wel dat t helemaal nooit meer gebruikt wordt!
En de andere helft van Nederland haalt de snelheidsbegrenzing er af

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
- 

Welk "volk" kan dat wel dan? :+v0lv0freak;188751 schreef : Dan kunnen Belgen geen afstanden schatten.
- V300 register
- Verbannen
- 

antiekeradio;188675 schreef : Op 1 januari 2009 rond half 4 s'nachts was ik met mijn ouders op weg van familie naar huis, toen was het in het buitengebied z? mistig dat we bijna een zijstraat voorbij reden (terwijl we die kant op moesten) omdat we de berm amper meer konden zien.
Ik denk dat de zichtgrens toen minder dan 10 meter was, in het schijnsel van de mistlampen. Dimlicht UIT en mistlampen aan. Met dimlicht aan was alles wit, zicht 1 meter ofzo.
toen hebben we dus ook de mistlichten achter aan gehad!
Dat was echt geniaal toen! Hier kon je alleen rijden als er iemand voor de auto liep om te kijken waar de weg was. Uiteindelijk maar met zn allen gaan wandelen.
- Laurens Post
- Nieuw lid
- 

Bodejodel;188782 schreef : Welk "volk" kan dat wel dan? :+
Indianen, tenminste als ze de hand niet voor de ogen houden:f
- V300 register
- Verbannen
- 

Mistachterlicht hoef je m.i. pas aan te gaan denken als je vanwege de mist je snelheid moet verminderen naar de eerder genoemde pakweg 60 km/h. Mistvoorlicht trouwens ook. Of als je een nachtrit aan het rijden bent op een donker, onverhard weggetje