Volvo 340 alarm
- Mark Smeets
- Moderator
- 

Hieronder een aantal pics:
beschrijving:
modulle:
handzender:
eigenschappen die ik uit de beschrijving haal:
- 2 handzenders (zitten erbij)
- mogelijkheid tot aansturing CV, hiervoor zal wel een extra motor bij de bestuurdersdeur geplaatst moeten worden.
- ultrasone sensor voor het interieur.
- stuurt de richtingaanwijzers ook aan bij het alarm in- en uitschakelen.
Het gaat het dus om een alarm voor de laatste 340's, aangezien er nogal wat 'snufjes' opzitten. Het andere alarm dat ik tot nu toe heb gezien voor de 300 (RJV en Jos) moest met een aparte sleutel uitgezet worden.
Mijn vraag nu, wie heeft er meer info over dit alarm? Wat hoort er allemaal bij te zitten en op welke Volvo's is het nog meer geleverd? V400? Want ik mis de ultrasone sensor volgens mij. Voor de rest lijkt het set behoorlijk compleet, zelfs de batterijen in de handzenders zijn nog niet leeg.

NB. de inbouwhandleiding is specifiek 340 en maakt zelfs onderscheid tussen de automaat en handbak, mbt het plaatsten van de modulle.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
- 

- Nieuw lid
- 

- Mark Smeets
- Moderator
- 

Google leverd niks op, en ook het ledenmenu helpt me niet verder.
Op de 2de foto zie je overigens vanaf links boven:
- 2 handzenders
- daarnaast een zakje schroeven
- daarnaast de modulle
- onder de handzenders 2 sleutels om het alarm te deactiveren wanneer de batterijen leeg zijn van de handzender
- daarnaast een led + kabelboompje
- zakje met wit ding??? Lijkt me een extra schakelaar? Lijkt in elk geval niet op een ultrasone sensor, die zien er meestal uit als een microfoontje zeg maar?
- Daarnaast een zwarte sterker met 2 kabels
- als onderste 2 stickers.
Ik weet dat de 850 van mijn oom ook zo'n ultrasone sensor heeft. Als ik wist dat die hetzelfde is, kan ik er gewoon ??n van de sloop halen

- Kevin Kloosterman
- 

- Nieuw lid
- 

Kun jij die handleiding inscannen voor het ledenmenu! Deze info hebben we nog niet in het archief. En kan je een betere foto van dat witte ding maken?
- V300 register
- Verbannen
- 

Bij die beschrijving zit toch een onderdelenlijst? dan kun je toch checken wat er mist, of ben ik nou te simpel:woops:
- Mark Smeets
- Moderator
- 

Kevin;163055 schreef : Kun jij die handleiding inscannen voor het ledenmenu! Deze info hebben we nog niet in het archief. En kan je een betere foto van dat witte ding maken?
Volgens mij is het gewoon een contactje voor de motorkap, zodra je de kap openmaakt, dan maakt deze contact => alarm moet afgaan

Want je kunt hem indrukken, en dan maakt het onderste deel geen contact met de schroefdraad meer.
Inscannen wordt lastig, aangezien onze scanner slechts 1:10 keer schijnt te werken. Nadat ik gisteren al 2 maal de melding scanner defect kreeg, vloog de klep al vrij hard dicht :halo: Toen heb ik het scannen maar gestaakt om bestwil van het apperaat

flyhart;163085 schreef : Bij die beschrijving zit toch een onderdelenlijst? dan kun je toch checken wat er mist, of ben ik nou te simpel:woops:
De beschrijving zegt idd, sluit het ultrasone sensor aan, maar er zit geen plaatje bij en ook geen onderdelen lijst.
- V300 register
- Verbannen
-