Lichtschakelaar repareren
- V300 register
- Verbannen
- 

Minder
        Meer

13-07-2010 18:58                #630377
        door V300 register

Lichtschakelaar repareren is gemaakt door V300 register            

Mijn lichtschakelaar schakelt niet meer in stand 2, maar blijft hangen in 1. Met een welgemikte klap op het dashboard wil het nog wel eens overspringen naar 2 trouwens.
Nu mijn vragen:
1. Is dit euvel nog te verhelpen als ik de schakelaar bijvoorbeeld los haal? Of moet de schakelaar vervangen worden?
2. Hoe haal ik de lichtschakelaar uit het dashboard? Moet daarvoor het stuur en het halve dashboard incl klokkenset eraf?
    Nu mijn vragen:
1. Is dit euvel nog te verhelpen als ik de schakelaar bijvoorbeeld los haal? Of moet de schakelaar vervangen worden?
2. Hoe haal ik de lichtschakelaar uit het dashboard? Moet daarvoor het stuur en het halve dashboard incl klokkenset eraf?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
- 

Minder
        Meer

13-07-2010 19:01                #837811
        door Laurens  Post

Beantwoord door Laurens  Post in topic Lichtschakelaar repareren            

1. Je kunt proberen hem te repareren.
2. de lichtschakelaar in een zwarte kap die je los kunt demonteren. Om hem eruit te krijgen moet je de knop lostrekken naar voren en dan komt het achterste deel los.
ps je mag hem komen omwisselen naar een hele in Hengelo
    2. de lichtschakelaar in een zwarte kap die je los kunt demonteren. Om hem eruit te krijgen moet je de knop lostrekken naar voren en dan komt het achterste deel los.
ps je mag hem komen omwisselen naar een hele in Hengelo
- V300 register
- Verbannen
- 

Minder
        Meer

13-07-2010 21:37                #837822
        door V300 register

Beantwoord door V300 register in topic Lichtschakelaar repareren            

Ik ga het eerst eens proberen om te maken. Voordat ik opnieuw voor onderdelen bij jou kom wil ik eerst zeker weten dat ik de problemen van de vorige keer verholpen heb. Mijn achterlicht is nl nog steeds niet 100%, die doet het nog niet altijd, ligt aan de massa ben ik bang. Ben ondertussen de electronica een beetje zat, maar ik heb nog hoop 
Maar als ik het goed bekeken heb kan dus de zwarte kap die ook om de klokkenset heenzit eraf en dan kom ik makkelijk bij de achterkant van de lichtschakelaar?!

Maar als ik het goed bekeken heb kan dus de zwarte kap die ook om de klokkenset heenzit eraf en dan kom ik makkelijk bij de achterkant van de lichtschakelaar?!
- Laurens Post
- Nieuw lid
- 

Minder
        Meer

13-07-2010 21:42                #837823
        door Laurens  Post

Beantwoord door Laurens  Post in topic Lichtschakelaar repareren            

Ja dan kom je makkelijk bij de achterkant van je lichtschakelaar. het is wel handig om je stuur te demonteren(let op dat hij wel in de rechtuit stand staat).
Voor de achterlicht massastrip schoon maken/schuren. Van de fitting het pootje licht bij buigen en insmeren met vaseline of wax.
Succes ermee en ik hoop dat het lukt.
    Voor de achterlicht massastrip schoon maken/schuren. Van de fitting het pootje licht bij buigen en insmeren met vaseline of wax.
Succes ermee en ik hoop dat het lukt.
        Moderators: Mark Smeets