accu loskoppelen
- V300 register
- Verbannen
- 

Weet iemand toevallig hoe je een accu loskoppelt en weer aansluit ,met een nieuwe accu natuurlijk:confused: en er komt ook nog een nieuwe massakabel op ,niet dat de vonken me straks om de oren vliegen :flame:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- 

Bij een 360 zit er dan nog een klem onderaan de accu die met 2 boutjes vast zit. Even met sleuteltje 10 een paar slagen losdraaien en je kunt de accu er zo uitpakken.
Bij een 340 zal dit ook wel zo zitten maar dat weet ik niet uit mijn hoofd.
- Mark Smeets
- Moderator
- 

- V300 register
- Verbannen
- 

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- 

dat is al vaker gezegd, maar ik zie er totaal het nut niet van in:+Jos360;131884 schreef : Als je namelijk met de plus begint en je stoot met een steeksleutel tegen de massa aan krijg je vonken.
als je bij een 300 het voor elkaar krijgt om bij het lossleutelen van de pluspool je steeksleutel tegen het chassis/massa aan te zetten verdien je wat mij betreft een medaille.
jep, zit ook zo!Jos360;131884 schreef : Bij een 360 zit er dan nog een klem onderaan de accu die met 2 boutjes vast zit. Even met sleuteltje 10 een paar slagen losdraaien en je kunt de accu er zo uitpakken.
Bij een 340 zal dit ook wel zo zitten maar dat weet ik niet uit mijn hoofd.
- V300 register
- Verbannen
- 

AvdAkker;131888 schreef : dat is al vaker gezegd, maar ik zie er totaal het nut niet van in:+
Daar heb je opzich gelijk in, maar je moet toch bij 1 van de 2 polen beginnen. Als je het jezelf gewoon goed aanleert zul je het bij andere auto's ook niet fout doen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- 

- V300 register
- Verbannen
- 

- Laurens Post
- Nieuw lid
- 

AvdAkker;131888 schreef : dat is al vaker gezegd, maar ik zie er totaal het nut niet van in:+
als je bij een 300 het voor elkaar krijgt om bij het lossleutelen van de pluspool je steeksleutel tegen het chassis/massa aan te zetten verdien je wat mij betreft een medaille.
jep, zit ook zo!
Mag ik ook een medaille. Ik vervang de accu altijd met zon grote bandenlepel. Gebeurt nog wel eens dat de plus de min aanraakt
Doe dit thuis niet na, ik sta niet in voor de gevolgen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- 

:p
:p    Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.