Stoelverwarming aansluiten
- V300 register
- Verbannen
- 

Minder
        Meer

13-09-2009 18:27                #629484
        door V300 register

Stoelverwarming aansluiten is gemaakt door V300 register            

Vandaag eens op onderzoek uitgegaan naar de stoelverwarming in m'n auto.
Conclusie:
stoelen hebben het, schakelaars zitten in de middenconsole en onder stoel hangen wat stekkers.
Vraag:
Hoe zie ik of een van deze kabels van de stoelverwarming is en hoe sluit ik dit aan? Moet ik nog ergens anders kabels naar toe trekken of ligt alles normaal al voorbereid?
Misschien dat er iemand met een foto kan laten zien welke stekkers onder je stoel waar voor zijn?
Volgens mij is het ingewikkelder dan het lijkt........ :wtf2:
    Conclusie:
stoelen hebben het, schakelaars zitten in de middenconsole en onder stoel hangen wat stekkers.
Vraag:
Hoe zie ik of een van deze kabels van de stoelverwarming is en hoe sluit ik dit aan? Moet ik nog ergens anders kabels naar toe trekken of ligt alles normaal al voorbereid?
Misschien dat er iemand met een foto kan laten zien welke stekkers onder je stoel waar voor zijn?
Volgens mij is het ingewikkelder dan het lijkt........ :wtf2:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
- 

Minder
        Meer

13-09-2009 18:32                #796854
        door Anjo van den Akker

Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Stoelverwarming aansluiten            

bij de bestuurderszijde zit maar 1 stekker, die is automagisch voor de stoelverwarming hetzelfde model stekker aan de bijrijderskant is daar de stoelverwarming, de andere is voor de gordelschakelaar.. als het goed is gaat er een bundeltje vanaf de middenconsole naar beneden, zie je direct als je de klittebandmatten naast de tunnelconsole weghaalt    
- V300 register
- Verbannen
- 

Minder
        Meer

13-09-2009 20:21                #796872
        door V300 register

Beantwoord door V300 register in topic Stoelverwarming aansluiten            

Zal van de week eens kijken en de bekleding weghalen van de middenconsole.
De schakelaars zitten echter in de tunnelconsole bij die van de electrische ruitbediening, er zou daar dus ook een stekker naar toe moeten neem ik aan?
M.a.w. als er een bundel achter de bekleding zit, dan zou er een stekker naar de stoel moeten gaan en een naar de tunnelconsole (schakelaar)?
Onder bijrijdersstoel zitten (als ik mij niet vergis) niet een maar twee losse stekkers, de derde zit aangesloten en zal van de gordel zijn neem ik aan?
    De schakelaars zitten echter in de tunnelconsole bij die van de electrische ruitbediening, er zou daar dus ook een stekker naar toe moeten neem ik aan?
M.a.w. als er een bundel achter de bekleding zit, dan zou er een stekker naar de stoel moeten gaan en een naar de tunnelconsole (schakelaar)?
Onder bijrijdersstoel zitten (als ik mij niet vergis) niet een maar twee losse stekkers, de derde zit aangesloten en zal van de gordel zijn neem ik aan?
- V300 register
- Verbannen
- 

Minder
        Meer

13-09-2009 20:27                #796874
        door V300 register

Beantwoord door V300 register in topic Stoelverwarming aansluiten            

Je kunt de kabelkleuren ook nog even bekijken. Als je het paneeltje van je knoppen even eruit wipt met een schroevendraaiertje zie je de stekkertjes en de draadkleuren. Dan kun je achter je klittebandmatjes onder de middenconsole vlug zien welke kabels je moet volgen.
Anders even doormeten met een multimeter, dan weet je het helemaal zeker.
    Anders even doormeten met een multimeter, dan weet je het helemaal zeker.
        Moderators: Mark Smeets