Knipperlichtschakelaarbevestiging
- V300 register
- Verbannen
-
De schakelaar van de knipperlichten kwam los toen ik met het grootlicht seinde (nee, niet om in te halen) en de rest van de rit heb ik rondgereden met een claxon die tuterde als ik een bocht maakte. Wel grappig trouwens: veel mensen die voor de zekerheid toch maar terugzwaaiden en zich de rest van de week waarschijnlijk liepen af te vragen wie van hun vrienden rondrijdt in een 340....
Afijn, de naam van het onderdeel dus.... Anyone ?
Hij zit nu weer vast, maar ik knipper heel voorzichtig. Het is ook de houder voor de schakelaar rechts (ruitenwisser) en zit om de stuurkolom als ik het goed heb.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik weet niet of het bedoelde onderdeel nog te krijgen is.
Mocht dit niet tot oplossing leiden. Je mag het grootlicht ook met een aparte schakelaar bedienen. Hiervoor neem je de draad die aan het vierde + pootje (tegen de achterkant kijkend) rechts beneden zit en sluit je de andere draad van die schakelaar aan de min. Staat soms wel interessant een extra schakelaar.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
bekend probleem, idd vastzetten en 't is opgelost (regelmatig last van gehad, tot er 6kantboutjes in gingen met zelfborgende moeren hehe)
wat ook leuk is, een goede 4 uur bezig zijn met het fabriceren/aanpassen van een naaf voor je sportstuur, incl de claxonring overzetten en alles werkend houden. erachterkomen dat het perfect werkt, en vervolgens tijdens een blokkie om driften het nulstandmechanisme van de richtingaanwijzers mollen..
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Erik;87505 schreef : Je kunt zo'n auto ook gewoon schorsen en ergens stallen. Dat hoeft nauwelijks iets te kosten.
:f Wordt een beetje moeilijk bij jou Erik :lol:
Maar ik heb het ook op zo'n manier gemaakt, met wat dun plaat en wat kleine parkers.
- V300 register
- Verbannen
-
Alles is inmiddels opgelost met een nieuwe tweedehands schakelaar.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-