dashboard lampjes
- V300 register
- Verbannen
-
wellicht een probleempje voor de apk.
nu is het zo dat alleen de volgende waarschuwlampjes het doen op het dashboard,
oliedruk, handrem, linker/rechter knipperlicht en alarmlicht. verder doet er geen 1 ander waarschuwlampje het. nee de lampjes zijn niet kapot. deze heb ik al vervangen. ook die heel waren, namens mijn idee.
iemand een idee waar aan het kan liggen? overige verlichting werkt dus gewoon.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
het gaat om een '79 dashboard. btw. dus met de controlelampjes onderop het dashboard.
- V300 register
- Verbannen
-
Bij mij heb ik ze ook meerdere malen los moeten halen voordat de lichtjes weer normaal gingen branden trouwens...
Is het trouwens zo opeens begonnen of is het al langer zo dat ze niet meer werken?
- V300 register
- Verbannen
-
zo dacht ik dus ook dat de waarschuwingslampjes geen probleem waren bij de apk. nu is het wellicht zo dat bv. je mist achterlicht waarschuwlampje moet werken. ik hoor het morgen rond deze tijd wel. anders wordt het een weekendje klussen.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Probeer eens een zekering. Als ik het goed heb is zekering 9 die van enkele controlelampjes. Anders moet je de stekkers eens volgen of de tellerset er eens uit halen om te kijken of de kwetsbare printplaat achterop nog heel is.
Mocht dat niet helpen; ik heb nog een tellerbak over uit mijn eerste 343. Die mag je wel even lenen om te kijken of het aan de tellerbak ligt of aan de bedrading.
- V300 register
- Verbannen
-
ik denk dat ik zoiezo nog even een tellerbak ga halen. is altijd handig om een 2e te hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
jeroni;82918 schreef : cool bedankt voor de hulp alvast.
ik denk dat ik zoiezo nog even een tellerbak ga halen. is altijd handig om een 2e te hebben.
Heb je er trouwens nog een met oranje belettering of al de "nieuwe" met de witte belettering?
- Laurens Post
- Nieuw lid
-