Storing controlelampjes olie & remdruk
- V300 register
- Verbannen
-
Iemand al eens zoiets meegemaakt? Bij voorbaat dank!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Het lampje met uitroepteken.
Maar bij jouw brand ook het lampje met het oliekannetje er in?
Die heb ik nooit zien branden.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het lampje met oliekannetje is van de sensor die naast het oliefilter zit, aan de linkerkant van het blok, als het oliepeil dusdanig laag is dat dit zover overhelt naar rechts bij een bocht naar links dan kan het voorkomen dat die sensor alarm slaat in de vorm van dat lampje, zelfde verhaal voor de remvloeistof.
- V300 register
- Verbannen
-
Je zou dus kunnen zeggen dat Harry zijn olie?n, of ??n daarvan, zou moeten bijvullen.
Maar om dat te concluderen daar is Harry dacht ik slim genoeg voor.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
remmen nagekeken, en achterwielremcylinder links was lek wat in een laag niveau en een lagere remkracht resulteerde..
ofwel, kan iedereen gebeuren. hoef je echt niet perse slim voor te zijn;)
ermee doorrijden alsof het je niets boeit, dan word het pas dom:) want die lampjes zijn er niet voor niets!
- V300 register
- Verbannen
-

Zal wel iets met een contactje te maken hebben, want gister brandden de lampjes ook, en toen ik het licht uitzette gingen die lampjes ook uit. Ik zal wel een keer de klokkenset eruit halen en kijken of ik wat zie. Misschien zit er ergens een sluitinkje ofzo.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;71428 schreef : had ik een halfjaar geleden, huuh lampje met het uitroepteken (remvloeistof) knippert als ik optrek..
remmen nagekeken, en achterwielremcylinder links was lek wat in een laag niveau en een lagere remkracht resulteerde..
ofwel, kan iedereen gebeuren. hoef je echt niet perse slim voor te zijn;)
ermee doorrijden alsof het je niets boeit, dan word het pas dom:) want die lampjes zijn er niet voor niets!
Om dit te concluderen is naar mijn mening Harry ook slim genoeg voor. En ik ook.