Lampje choke
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lid worden dus:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bovendien is er niks mis met mijn auto. Heerlijk toch?
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;53117 schreef : Als je goed Engels kunt is een Haynes Manual aan te raden, zo niet is een Vraagbaak van Olyslager of Olving een goede tweede.
Haynes ken ik inderdaad wel van andere auto's die ik heb gehad. Erg grondig beschreven allemaal, maar het is maar goed dat er foto's bij staan...
Downloaden is een mooie service! Zal ik me dan maar aanmelden als lid?!:rolleyes:
- V300 register
- Verbannen
-
Wat je er voor terug krijgt:
-NOG meer lees- en schrijf rechten op het forum
-Technische- en achtergrondinformatie op het ledenmenu
-Gaaf profiel op de website met fotoruimte
-Gratiz of heeel goedkope toertochten
-Sleuteldagen
-En niet te vergeten... 4x per jaar ons prachtige clubblad de Volvoice!!!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Neerlands trots;53193 schreef : Haynes ken ik inderdaad wel van andere auto's die ik heb gehad. Erg grondig beschreven allemaal, maar het is maar goed dat er foto's bij staan...
Downloaden is een mooie service! Zal ik me dan maar aanmelden als lid?!:rolleyes:
Vooral doen.
Diede, je vergeet de leuke sticker!
- V300 register
- Verbannen
-
Maar ontopic: het probleem is opgelost! Het zat inderdaad in de schakelaar, maar wel op een onverwachte plek. Toen ik de afdekkap verwijderde zag ik dat de draad niet was aangesloten. Stekkertje erop; lampje aan. Probleem weg, zul je denken, maar het lampje ging niet meer uit. Vandaar dat het stekkertje niet was aangesloten, maar goed, wel een nieuw probleem.
Wat bleek: de vorige eigenaar heeft waarschijnlijk bij het vervangen de chokekabel met enig geweld van binnenuit naar buiten doorgevoerd en daarbij het contactje verbogen. Met als gevolg dat dat dus altijd contact maakte, omdat het niet meer op het ge?soleerde zwarte stukje van de chokekabel kwam. Nadat ik het contactje terug heb gebogen (waarop het natuurlijk bijna afbrak) en opnieuw had gemonteerd werkte het weer perfect!
Dus weer wat geleerd: chokekabel altijd van buiten naar binnen - of voor naar achter, net hoe je het bekijkt - doorvoeren!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als je aan de knop trekt trek je een staaf naar buiten, en aan de andere kant van de muur zit dan een bel die dan gaat tingelen.
Leuk!:humor: