spanningverlies
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-03-2008 14:15 #703937
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic spanningverlies
Ziet er mijn inziens uit als kortsluiting?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
30-03-2008 14:52 #703938
door V300 register
wat in de pers "kortsluiting"genoemt wordt is in de meeste gevallen ook iets dergelijks ,nl een slecht contact waardoor er een overgangsweerstand ontstaat daarin kan (heel) veel warmte in worden ontwikkelt.
Bij een echte kortsluiting gaat gewoon de zekering er uit
Bij een echte kortsluiting gaat gewoon de zekering er uit
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-03-2008 00:03 #704013
door V300 register
haaa, nou dat valt me toch mee hoe goed dat de voorspelling klopte.
Heb dit zelf ook wel eens aan de hand gehad; toen was genoemde verbinding ineens helemaal verbroken. Toen werkten er heel veel dingen ineens helemaal niet meer.
andere draad ingezet, OK, maar naar mijn idee kun je beter de betreffende sectie van de connector open snijden en een draad aan de pen in zekeringkast vast solderen en deze met een mannetje/vrouwtje AMP stekkerverbinding aan de draad vd kabelboom maken.
de contactpen van de zekeringkast is ook zo heet geweest en die gaat nu toch geen 100% contact maken met de nieuwe draad.
Heb dit zelf ook wel eens aan de hand gehad; toen was genoemde verbinding ineens helemaal verbroken. Toen werkten er heel veel dingen ineens helemaal niet meer.
andere draad ingezet, OK, maar naar mijn idee kun je beter de betreffende sectie van de connector open snijden en een draad aan de pen in zekeringkast vast solderen en deze met een mannetje/vrouwtje AMP stekkerverbinding aan de draad vd kabelboom maken.
de contactpen van de zekeringkast is ook zo heet geweest en die gaat nu toch geen 100% contact maken met de nieuwe draad.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-03-2008 21:29 #704125
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-03-2008 21:34 #704129
door V300 register
Is er een maximum aan het aantal foto's? kan niet meer bijplaatsen!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-04-2008 19:50 #704180
door V300 register
er is een maximum aan de opslagcapaciteit; voor V3C leden heb ik deze op 10 MB ingesteld (niet-leden: 3 MB)
verder is per bericht een maximum van 5 bijlagen ingesteld; als je dus 15 fotos wilt uploaden moet je 3 berichten maken (zie aankondiging onderdelenverkoop in het ledenforum)
Zover ik kan zien sta jij nog niet in de top-5 van gebruikers met veel bijlagen, de totale opslag zal niet het probleem zijn dus.
cryowim;51266 schreef : Is er een maximum aan het aantal foto's? kan niet meer bijplaatsen!
er is een maximum aan de opslagcapaciteit; voor V3C leden heb ik deze op 10 MB ingesteld (niet-leden: 3 MB)
verder is per bericht een maximum van 5 bijlagen ingesteld; als je dus 15 fotos wilt uploaden moet je 3 berichten maken (zie aankondiging onderdelenverkoop in het ledenforum)
Zover ik kan zien sta jij nog niet in de top-5 van gebruikers met veel bijlagen, de totale opslag zal niet het probleem zijn dus.
Moderators: Mark Smeets