Elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2004 11:42 #624467 door V300 register
Elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels is gemaakt door V300 register
Ik heb mijn elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels gemonteerd. Een (foto)verslag staat op mijn site:
www.fredspies.nl
of via deze link:
members.home.nl/fredspies/spiegel.htm

Gr Fred

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2004 14:50 #637987 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels
Leuk verslag fred!

Maar waarom heb je gewoon "de knuppeltjes" van een 480 of andere 400 of zelfs 700 niet genomen en uitgewisseld.

Die hadden perfect in de vierkante (voorgeperforeerde) gaatjes gepast bij de elctr. ramen en stoelverwarming. Zo zijn ze bij mij nl. ook orgineel gemonteerd.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-10-2004 09:11 #637988 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Elektrisch verstelbare en verwarmde spiegels
Hallo Jack!
Dat had ik inderdaad kunnen doen.
Ik heb ze zelfs ligggen die kleine plezierstaafjes...maar de aansluiting op de originele joysticks werkt met kleuren en de plaats waar die kleuren moeten komen staan in de montage handleiding. De aansluiting van de kleine knopjes is anders, die moeten dan gesoldeerd worden. Daar staan geen nummers/kleuren of andere kenmerken op. Dat betekend dat ik niet weet welk draadje op welke aansluiting gemonteerd moet worden.

Ik durfde het risico niet te nemen. Ik was bang dat ik de spiegels stuk zou maken (je weet ze zijn bijna niet te koop en nogal prijzig).
Na inbouw blijken ze perfect te voldoen en valt het reuze mee qua uiterlijk.

Maar mocht ik het anders willen: een ander console is zo gehaald en als ik een ombouw schema kan krijgen (of maken) dan kunnen de kleine knuppeltjes evt gemonteerd worden.

In welke 300 heb jij de EVS zitten?

Gr Fred

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-10-2004 11:08 #637989 door V300 register
Volvo 360 GLT rood 1988 5drs
(voormalig Willem Strik)

Wagen heeft o.a. airco, el. spiegels, koplampwissers, el.ramen, cv, schuifdak maar geen stuurbekrachtiging, maar dat is altijd nog wel in te bouwen.

Een schuifdak zou achteraf veel moeilijker zijn geweest....

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC