Centrale vergrendeling probleem
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2005 00:49 #624419
door V300 register
Centrale vergrendeling probleem is gemaakt door V300 register
Na lezen op het forum vandaag besloten lekker te knutselen aan de 340. Ik kwam onlangs tot de ontdekking dat mijn alarmlichten het niet deden. Vandaag naar de sloop en zowaar een werkende schakelaar gehaald (2€). Alarmlichten doen het nu weer. Gelijk radio ook eruit gehaald, lampje voor asbak, sigarettenaansteker en verwarming waren stuk, dus alles vervangen. Nu het euvel. Voorheen deed mijn centrale deurvergrendeling het gewoon. Met de andere schakelaar en nieuwe lampjes doet die het opeens niet meer.
Zit dit in de schakelaar voor het alarmlicht?
(ergens op het forum las ik dat de zekering van de CV ook op de lampjes in het middenconsole zit. Nu doen die lampjes het en ik zag niet dat nr 17 stuk was....)
Zit dit in de schakelaar voor het alarmlicht?
(ergens op het forum las ik dat de zekering van de CV ook op de lampjes in het middenconsole zit. Nu doen die lampjes het en ik zag niet dat nr 17 stuk was....)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2005 16:21 #638210
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Centrale vergrendeling probleem
even een gokje,
maar de alarmschakelaar niet verkeerd aangesloten? d.w.z stekkertjes andersom gemonteerd. Probeer het eens terug te redeneren. werkt het als je de schakelaar demonteerd of juist aanzet?
Werkt het weer als je de lampjes er uittrekt?
zo ja dan heb je ergens een sluiting lopen.
Je kan ook perongeluk nog een van die fijne stekkerverbindingen die her en der achter je dasboard bloot liggen los getrokken hebben.
ik heb toch al een stuk of 5 van die open steekklem verbindingen gevonden in mijn 340 (en vervolgens afgetaped,en tirerap er omheen)
maar de alarmschakelaar niet verkeerd aangesloten? d.w.z stekkertjes andersom gemonteerd. Probeer het eens terug te redeneren. werkt het als je de schakelaar demonteerd of juist aanzet?
Werkt het weer als je de lampjes er uittrekt?
zo ja dan heb je ergens een sluiting lopen.
Je kan ook perongeluk nog een van die fijne stekkerverbindingen die her en der achter je dasboard bloot liggen los getrokken hebben.
ik heb toch al een stuk of 5 van die open steekklem verbindingen gevonden in mijn 340 (en vervolgens afgetaped,en tirerap er omheen)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-01-2005 17:25 #638211
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Centrale vergrendeling probleem
terugredeneren heeft geholpen! En nogmaals zekeringkast kijken ook. Had niet verder gekeken dan 17. Maar 14 was eruit geklapt. N.a.w. toen ik met wroeten dat ellendige stekkerblokje van het lampje van de asbak terug zette. Tip, niet doen met een schroevendraaier...
Moderators: Mark Smeets