Leder interieur (custom mogelijkheden)
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- Floris Schropp
- Nieuw lid
- V300 register
- Verbannen
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- 16673-dummy
- Nieuw lid
laat je ook de rubberen motorsteunen zoals de allereerste 2-liters die hebben, namaken?
- V300 register
- Verbannen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
toch lijkt het me zowieso lastig om n?g een winkel idee te creeren voor de 300, er zijn er al een stel (met in het assorti een groot deel van de hierboven genoemde dingen); de markt is dus vrij snel verzadigd. daarnaast weet ik niet aan wat voor oplages je zit te denken voor bijvoorbeeld een louvre of bodykit want nu roept natuurlijk iedereen gelijk bij de gedachte aan al dat moois dat wil ik hebben maar als je eenmaal een offerte hebt en prijzen weet blijven er een stuk minder over en dan wordt het al een heel stuk minder rendabel (kan ik oa beamen met het veerpootbrug gebeuren)
specifieke slijtagedelen zoals de motorsteunen zijn natuurlijk wel leuk maar gezien de restaantallen van de 360's die nog rijden kun je ook gelijk schatten hoeveel je er daar van gaat verkopen; een bestaand iets vinden en eventueel simpel aanpassen/modificeren is nog steeds de beste manier tov iets nieuws laten produceren..
- Floris Schropp
- Nieuw lid
AvdAkker;209561 schreef : en ik maar denken dat ik met o.a. een complete bodykit voor een sedan en voor een hatchback en oud + nieuw type hatch louvre zeldzame onderdelen in de schuur heb staan, gaat ie ze nu zomaar reproduceren:+
toch lijkt het me zowieso lastig om n?g een winkel idee te creeren voor de 300, er zijn er al een stel (met in het assorti een groot deel van de hierboven genoemde dingen); de markt is dus vrij snel verzadigd. daarnaast weet ik niet aan wat voor oplages je zit te denken voor bijvoorbeeld een louvre of bodykit want nu roept natuurlijk iedereen gelijk bij de gedachte aan al dat moois dat wil ik hebben maar als je eenmaal een offerte hebt en prijzen weet blijven er een stuk minder over en dan wordt het al een heel stuk minder rendabel (kan ik oa beamen met het veerpootbrug gebeuren)
specifieke slijtagedelen zoals de motorsteunen zijn natuurlijk wel leuk maar gezien de restaantallen van de 360's die nog rijden kun je ook gelijk schatten hoeveel je er daar van gaat verkopen; een bestaand iets vinden en eventueel simpel aanpassen/modificeren is nog steeds de beste manier tov iets nieuws laten produceren..
Zit die jongen niet zo te demotiveren. Het gaat altijd om kleine aantallen, en die zijn nog steeds zeer welkom.
- V300 register
- Verbannen
powerflux;209565 schreef : Zit die jongen niet zo te demotiveren. Het gaat altijd om kleine aantallen, en die zijn nog steeds zeer welkom.
Bij de 300-serie moet je het niet doen om er rijk van te worden.. maar de auto's rijdend houden is altijd een goede zaak