kachelkraan 340
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-11-2010 15:28 #630726
door V300 register
kachelkraan 340 is gemaakt door V300 register
Hallo allemaal,
ik ben nieuw hier en heb al gezocht naar info over de kachelkraan in een volvo 340. Bij mij is deze namelijk gesneuveld. (zat vast en het hendeltje is afgebroken waardoor de kraan niet meer te bedienen is.) Nu ben ik op zoek naar een nieuwe/nog werkende oude kraan. Echter ik kan alleen een kraan vinden welke recht is. Mijn kapotte kraan zit onderin het dashboard en heeft een 90 knik in de slangaansluiting. Weet iemand of deze kraan nog ergens te verkrijgen is of dat de rechte kraan ook te gebruiken is?
mvg, Stefan Pool
ik ben nieuw hier en heb al gezocht naar info over de kachelkraan in een volvo 340. Bij mij is deze namelijk gesneuveld. (zat vast en het hendeltje is afgebroken waardoor de kraan niet meer te bedienen is.) Nu ben ik op zoek naar een nieuwe/nog werkende oude kraan. Echter ik kan alleen een kraan vinden welke recht is. Mijn kapotte kraan zit onderin het dashboard en heeft een 90 knik in de slangaansluiting. Weet iemand of deze kraan nog ergens te verkrijgen is of dat de rechte kraan ook te gebruiken is?
mvg, Stefan Pool
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-11-2010 15:37 #852437
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic kachelkraan 340
daarvoor kun je het beste een advertentie plaatsen in de 'gevraagd' rubriek van het advertentiedeel op de website. dat kan ook als je geen lid bent.
Het is overigens geen echt zeldzaam onderdeel en gaat ook niet vaak kapot, dus moet makkelijk te vinden zijn.
Het is overigens geen echt zeldzaam onderdeel en gaat ook niet vaak kapot, dus moet makkelijk te vinden zijn.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-11-2010 17:39 #852450
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic kachelkraan 340
Plaats een advertentie of kijk bij de diverse aanbieders van onderdelen.
Moderators: Mark Smeets