Verlichting verwarming/ventilatie
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb na 3 jaar mijn nu belastingvrije 340 weer uit de stalling gehaald. Rijdt prima en ben bezig kleine dingetjes te verhelpen. Drie dingen staan nu op het lijstje:
-andere radiateur (deze is lek, het is een "dikke" radiateur voor een 1.4 CVT 1984)
-andere radio, ik zoek eigenlijk een CR 101/102/103/107, zijn ook uit 1984
-verlichting verwarming/ventilatie: mijn schuiven en aanjagerknop zijn sinds kort geheel onverlicht. Ik heb reeds de radio eruit gehad op zoek naar een lampje, maar kan niets vinden? Ik vermoed dat ie achter de aanjagerknop zit, maar hoe kom je erbij!?!?!?! Tips?
Groeten,
Frits
PS iemand nog passende radiateur en/of radio liggen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Plaats voor de radiateur ff een advertentie of kijk bij advertenties.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
:humor:Erik;129208 schreef : Ook kan je het systeem bij de garage laten afpersen, maar laat je niet door hun afpersen.
oei 1984, das nog een zeldzaam model ook eigenlijk want daarbij zit de thermoswitch al in de radiateur
over dat lampje, je kunt aan de bovenzijde van het radiopaneel een stalen plaatje weghalen en dan zie je als het goed is nabij de schakelaar het lampje zitten, kun je er via het stekkertje uittrekken en los vervangen
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Als je met het lampje er niet uitkomt kun je altijd bellen. Radiator ben ik nog druk aan het zoeken.
- V300 register
- Verbannen
-
Die stalen plaat heb ik er ook uit gehad, ook alle stekkers, geen lampje gezien. Ik weet ieg dat ik goed zit, nog eens kijken dan.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik heb er overigens m'n complete dashboard voor uit de auto gehaald (ja alleen om dat lampje te vervangen:D) en heb toen wel gezien dat het wat makkelijker kon zeg maar..
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-