klokje op tijd
- V300 register
- Verbannen
-
en heb een vraag hoe zet ik mijn klokje van de 343 uit 1980 op tijd
Ik kan de accupool losmaken en wachten tot de tijd klopt en dan de pool weer vast zetten maar er moet toch een eenvoudiger manier zijn.
groet peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Stel je eens voor in de showroom, met foto's! Ik ben benieuwd welke 343 je hebt. En gas recent ingebouwd? En ook graag foto's van de ami en dyane.... Leuk spul hoor!
- V300 register
- Verbannen
-
Ik kan het niet terug vinden.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;127274 schreef : Welkom op dit forum! Ik weet niet direct een antwoord op je vraag, omdat ik het dash van een 343 niet goed genoeg ken. Maar ik neem toch aan dat er een palletje zit waarmee je de klok op tijd kan zetten. Misschien palletje weg en nog wel een gaatje?
Stel je eens voor in de showroom, met foto's! Ik ben benieuwd welke 343 je hebt. En gas recent ingebouwd? En ook graag foto's van de ami en dyane.... Leuk spul hoor!
heb ik al drie keer geprobeerd om mijn auto's en een verhaaltje in de showroom te zetten maar maar dat lukt niet
gelukkig heb ik meer verstand van auto's
de lpg is net klaar en rdw gekeurd rijdt prima en was een dagje werk
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Op de kop in de voetenruimte gaan hangen; je ziet dan naast de stuurkolom een klein draaiknopje. Naar boven indrukken (richting de klokkenset dus) en dan draaien.
Goed indrukken; ik heb m'n vel er een keer op kapot gedraaid omdat ik 'm niet omhoog drukte

Ik ben trouwens wel benieuwd naar foto's!
- V300 register
- Verbannen
-
bedankt knop je gevonden
als je eenmaal weet snap je niet waarom je niet eerder zag
gr petr