Afstandring stuur oid...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-11-2009 09:11 #629698
door V300 register
Afstandring stuur oid... is gemaakt door V300 register
Ok, Lijntje is nu een goede boodschappen/reserve wagen die we graag origineel houden, maar ik vraag me af, is er iets te verzinnen om dat stuur verder van de pedalen te krijgen?
De zithouding is het nu net niet, ik kom een cm of 5 armlengte te kort. Aangezien armen verlengen danwel benen inkorten niet handig is, is er een mogelijkheid bedacht (ooit) om dat stuur dichterbij te krijgen?
De zithouding is het nu net niet, ik kom een cm of 5 armlengte te kort. Aangezien armen verlengen danwel benen inkorten niet handig is, is er een mogelijkheid bedacht (ooit) om dat stuur dichterbij te krijgen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-11-2009 09:37 #803771
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Afstandring stuur oid...
het originele stuur verlengen is in principe niet mogelijk, of je moet de complete as in de stuurkolom verlengen (best een opgave)
een sportstuur plaatsen dat "deep dished" is is een oplossing, dan komt het stuur een cm of 5,6,7,8 naar je toe (zie mijn sparco stuurtje bijv.)
een sportstuur plaatsen dat "deep dished" is is een oplossing, dan komt het stuur een cm of 5,6,7,8 naar je toe (zie mijn sparco stuurtje bijv.)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-11-2009 09:47 #803772
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Afstandring stuur oid...
Een stoel van een MKIII plaatsen kan ook helpen. Die zitten net een fractie hoger.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-11-2009 17:51 #803816
door V300 register
Hmmm, een sportstuurtje is ook kleiner en om nou te zeggen dat de 340 erg ligt stuurt in de stad... nee. (en met een hogere stoel zit ik ook meteen tegen het dak... en ziet er niet uit in een mk2)
Het is nu wel te doen, maar iets dichter op het stuur terwijl je niet dichter op de pedalen zit (of dichter tegen het dak) is wel handig.
Het is nu wel te doen, maar iets dichter op het stuur terwijl je niet dichter op de pedalen zit (of dichter tegen het dak) is wel handig.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
03-11-2009 18:16 #803829
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Afstandring stuur oid...
Als je een 360 gewend bent dan stuurt een 340 heel licht. Tenminste die van Niels wel

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-11-2009 10:49 #803897
door V300 register
Sportsturen zijn ook in maten groter dan een theeschoteltje te krijgen hoor
Kijk maar eens bij Autostyle (okeeeee, het ziet er niet uit en zeker niet in ee 3-serie!) daar hebben ze ook stuurtjes groter dan de std 32 cm sportstuurmaat. Het originele volvostuur is geloof ik een cm of 37.

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-11-2009 12:11 #803900
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Afstandring stuur oid...
Probeer eens nieuwe banden. Bij mij ging het sturen daarna (ondanks de 2 extra cm) ook veel lichter.huysmans;124680 schreef : Hmmm, een sportstuurtje is ook kleiner en om nou te zeggen dat de 340 erg ligt stuurt in de stad... nee.
Moderators: Mark Smeets