inbouw extra speakers
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-09-2009 14:36 #629455
door V300 register
inbouw extra speakers is gemaakt door V300 register
in mijn 5 deurs 340 uit 1991 is al een radio ingebouw met 2 speakers in de deuren. Radio is aangesloten via witte stekker (din aansluiting) volgens mij moet ik daar moeiteloos een moderne radio op kunnen aansluiten. Ik wil echter ook speakers achterin aansluiten, in de c stijl naast de hoedeplank. Volgens het instructie boekje is dat de aangewezen plaats. Kan iemand me vertellen of er al kabels / aansluitingen af fabriek naar achteren zijn aangelegd? Zo niet, heeft iemand ervaring met het aanleggen ervan?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-09-2009 16:07 #796140
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic inbouw extra speakers
nee zitten er waarschijnlijk niet in;
c-stijl speakers bedraden is een makkelijk klusje maar je moet er wel even wat voor slopen om het netjes erin te leggen.
ik zou de voorstoelen en achterbank eruit halen, dan kun je de instaplijsten verwijderen en zo het vloerkleed wat weghalen om de kabels langs te leggen, hoe je bij voor c-stijl omhoog moet wijst zichzelf als je eenmaal de bank eruit hebt.
het stukje onder het dash doe je via de kickpanels (grijze panelen onder het dashboard) daarachter kun je omhoog om de hoofd kabelboom op te zoeken en de draden door te knopen naar het radiopaneel.
aansluiten spreekt voor zich als je een iso verloopstekker gebruikt, in de iso stekkers zit voor 4 speakers de boel voorbereid.
c-stijl speakers bedraden is een makkelijk klusje maar je moet er wel even wat voor slopen om het netjes erin te leggen.
ik zou de voorstoelen en achterbank eruit halen, dan kun je de instaplijsten verwijderen en zo het vloerkleed wat weghalen om de kabels langs te leggen, hoe je bij voor c-stijl omhoog moet wijst zichzelf als je eenmaal de bank eruit hebt.
het stukje onder het dash doe je via de kickpanels (grijze panelen onder het dashboard) daarachter kun je omhoog om de hoofd kabelboom op te zoeken en de draden door te knopen naar het radiopaneel.
aansluiten spreekt voor zich als je een iso verloopstekker gebruikt, in de iso stekkers zit voor 4 speakers de boel voorbereid.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets