hemelbekleding
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-04-2009 22:14 #770911
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic hemelbekleding
grote bak lauw water , hemeltje erin en een paar prothese tabletten, nachtje of 1 of 2
laten weken , werk goed bij alle kunststof delen:y:
laten weken , werk goed bij alle kunststof delen:y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-04-2009 22:17 #770913
door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic hemelbekleding
alle kunstof delen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-02-2011 23:10 #865140
door V300 register
hoe hemel vastzetten
Hoi, ik heb vandaag een andere hemel in mijn auto gezet, met de baleinen, maar loop vast op het (niet) vastzetten van de zij- en achterkant van de hemel.
De balken met spijkers die uitstaken door het rechtervoorraam schoven in een linkerbocht van de buitenspiegel af en draaide toen met als scharnierpunt het raam, om een lantaarnpaal heen. Gelukkig ging er niet meer stuk dan alleen de hemel.
Ik heb niet goed opgelet bij demonteren.
Hoe kun je met het U profiel de hemel vastzetten aan de bevestingspunten zonder dat je het uprofiel ziet ? Je kunt het er dus niet overheen schuiven.
En moet de plastic sierplaat achterzijde achterste zijruit die voor een heel groot stuk zit vastgeklemd onder het rubber van de zijruit, ook losgehaald worden voor vastzetten hemel ?
Hoi, ik heb vandaag een andere hemel in mijn auto gezet, met de baleinen, maar loop vast op het (niet) vastzetten van de zij- en achterkant van de hemel.
De balken met spijkers die uitstaken door het rechtervoorraam schoven in een linkerbocht van de buitenspiegel af en draaide toen met als scharnierpunt het raam, om een lantaarnpaal heen. Gelukkig ging er niet meer stuk dan alleen de hemel.
Ik heb niet goed opgelet bij demonteren.
Hoe kun je met het U profiel de hemel vastzetten aan de bevestingspunten zonder dat je het uprofiel ziet ? Je kunt het er dus niet overheen schuiven.
En moet de plastic sierplaat achterzijde achterste zijruit die voor een heel groot stuk zit vastgeklemd onder het rubber van de zijruit, ook losgehaald worden voor vastzetten hemel ?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-02-2011 08:18 #865152
door V300 register
.
Of moet dat Uprofiel op de metalen ophanging worden gezet en daarover heen de plastic strip van hemel tussen de Uprofiel (ook plastic) en metaal auto ? Dus aan beide zijden een centimeter meer uitgerekt.
Of moet dat Uprofiel op de metalen ophanging worden gezet en daarover heen de plastic strip van hemel tussen de Uprofiel (ook plastic) en metaal auto ? Dus aan beide zijden een centimeter meer uitgerekt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-02-2011 11:13 #865156
door V300 register
Ik vind de vraag niet hee lduidelijk, maar je wil dus het u profiel metalen stangetje terug bevestigen? Die moet je als ik me goed herinner op het hemeltje schuiven (de U dus), dan een slag omvouwen, en dan achter die plaatjes klemmen. Als het goed is oudt hij zichzelf dan vast doordat hij strak staat
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-02-2011 21:41 #865252
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-02-2011 21:43 #865253
door V300 register
Als je nou zo'n after market Webasto schuif-kanteldakje laat plaatsen, krijg je dan ook nog problemen met je hemeltje??
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2011 12:43 #865293
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic hemelbekleding
Schuifdak wel, klapdak niet.
Vanwege de baleinen waar het hemeltje aan hangt, wordt een schuifdak dus ook een ander hemeltje zoeken (uit een 300 met zo'n schuifdak).
Een klapdak kun je misschien nog tussen de baleinen plaatsen.
Vanwege de baleinen waar het hemeltje aan hangt, wordt een schuifdak dus ook een ander hemeltje zoeken (uit een 300 met zo'n schuifdak).
Een klapdak kun je misschien nog tussen de baleinen plaatsen.
Moderators: Mark Smeets