Ratelend klokje
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Tja, dat krijg je als je op ontdekkingstocht in een nieuwe aanwinst gaat:D
Afijn, in de 343's had ik een heel mooi Quartz klokje i.p.v. een schietschijf. Dit tikte heel regelmatig en helaas ook duidelijk hoorbaar.
In de GLS echter is het geen regelmatig tikken, maar continu ratelen, alsof er een of ander tandwieltje doorslipt.
Weet iemand hoe dit uurwerk in elkaar steekt? Is dat zo'n geval dat zichzelf opwindt en dan ineens een kwartier vooruitschiet, zich weer opwindt, kwartier vooruitschiet e.d.?
Toen ik 'm gisteren had versteld stond 'ie op 11 uur. Vanmiddag op 11.45 uur. Hij loopt dus wel op de een of andere manier.
Kortom: is 't klokje verrot of is het een eigenzinnig systeem?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Ik rijd er al een jaar mee en keurig op tijd, dus of het met slijtage te maken heeft? Wat betreft slapen zal het inderdaad irritant zijn, stiekum vind ik t wel een vertrouwt prettig geluidje als ik in de auto stap...tja ieder zijn ding he
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Afijn, zie maar eens aan een goed/nieuw klokje te komen voor een DLS/GLS tellerset. Wordt het t?ch nog een 10-jaren plan

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wel als allerlaatst, eerst nog spuitwerk op diverse plekken.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Is dit niet gewoon hetzelfde klokje als in een 'normale' 343/345? Ziet er wel zo uit.volvofiel;86094 schreef : Afijn, zie maar eens aan een goed/nieuw klokje te komen voor een DLS/GLS tellerset. Wordt het t?ch nog een 10-jaren plan
Overigens heb ik echt exact hetzelfde probleem: hij ratelt en loopt niet op tijd, maar staat wel elke keer op een andere tijd. Dus mocht je eruit komen, dan wil ik wel weten hoe.