Wat een stank!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Pfoei, 't zou n?t in de aanhanger moeten passen... wordt wel ?rg krap.
Is het erg als je toch de 8e zou komen? Ik bedoel, 1 kan wel, maar 8 komt me veel beter uit. Ik weet ook niet hoe lang je nodig hebt.
Edit: 8 februari dus

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Het ruikt nu naar mufheid noch kelder, maar naar muffe kelder.
- V300 register
- Verbannen
-
Dan met een extractor/waterstofzuiger je tapijt zuigen (die zal nu zwart water aanzuigen).
Geloof me.. 100% fris..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Nee, ga eerst wel even een ritje maken, lucht trekt wel weg. Ben ik inmiddels van overtuigd.
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;87682 schreef : Hele interieur er uithalen (ik bedoel alleen stoelen en bank) en dan met APC (bjiv van Meguiars ofzo ) alles afsoppen.
Dan met een extractor/waterstofzuiger je tapijt zuigen (die zal nu zwart water aanzuigen).
Geloof me.. 100% fris..
annex; "de professionele oplossing"
gaat zeker werken. De stoelen en achterbank heb je er binnen 10 minuten uit, korter als je het al eens eerder gedaan hebt.
- stekkertjes onder de stoelen losklikken (indien aanwezig)
- inbusbouten van de geleiderails losmaken
dan heb je de voorstoelen al in je handen
de achterbank, zittingsdeel opklappen en omhoog tillen, dan heb je dat ook alweer los
de rugleuning ben ik effe kwijt maar dat is ook simpel schroefwerk en hij is eruit.
- V300 register
- Verbannen
-
(t zal vast niet Anti Putlucht Chemicali?n zijn...)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
leuning naar voren klappen, vanuit de kofferbak bij de scharnierpunten links en rechts een schroefje los, en de leuning eruit tillen:)antiekeradio;88981 schreef : de rugleuning ben ik effe kwijt maar dat is ook simpel schroefwerk en hij is eruit.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Maar dat ga ik allemaal niet doen hoor. Kom nou

- V300 register
- Verbannen
-
Zo nu en dan rook ik ook in de wagen. Maar ik heb dan het raampje op een kier en de blower zacht aan. Dan gaat de rook naar buiten. Er hangt in mijn wagen ?cht geen rooklucht.
Soms wordt ik moe van dat geklaag over roken. Ik gebruik geen drugs, drink nagenoeg niet en eet bijna geen vet. Ik steek zo nu en dan een sigaretje op.
De laatste jaren merk ik in mijn omgeving veel alcohol problemen. ?cht, wat wordt er veel gedronken en gezopen alsof het de gewoonste zaak van het leven is. Ik zie de laatste jaren veel jongeren die rond de 20 zijn heel veel moeite hebben met het stoppen met XTC en speed met veel gevolgen die je niet wilt weten. Horen we daar wat over? NIETS. Maar beiden kunnen levens ru?neren.
Ik ben niet on-topic bezig. Je ruikt er niets van.......
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;89047 schreef : Maar dat ga ik allemaal niet doen hoor. Kom nou
Ja eh, wie begon over dat stinkende interieur? Misschien wil je moeder wel helpen om het boeltje even te soppen. Wel even beloven dat je met haar na afloop de boodschappen gaat halen.