Klokje middenconsole
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-01-2008 15:46 #626922
door V300 register
Klokje middenconsole is gemaakt door V300 register
Hallo Volvo rijders,
Ik vroeg mij af is er een goede beschrijving hoe het klokje in de middenconslole aan te sluiten. Ik heb hem aangesloten maar doet het alleen als ik mijn verlichting heb uitstaan. :hmmz:
Dus het is nog niet goed. En draden van mijn sigarette aansteker doorknippen en doorlussen vind ik niet zo'n goed plan. Ik heb al eens een keer diep onder mijn dashbord gehangen en daar een aantal draden gevonden. Maar nog niet de goede. Misschien heeft er iemand een duidelijke beschrijving welke draden ik moet hebben. Ik zelf nog geen goede beschrijving gevonden.
Het geheel moet geloof ik op zekering 14 worden aangesloten volgens de haneyes repair manual.
Ik heb een 340 DL uit 1989
Bedankt Groete No?
Ik vroeg mij af is er een goede beschrijving hoe het klokje in de middenconslole aan te sluiten. Ik heb hem aangesloten maar doet het alleen als ik mijn verlichting heb uitstaan. :hmmz:
Dus het is nog niet goed. En draden van mijn sigarette aansteker doorknippen en doorlussen vind ik niet zo'n goed plan. Ik heb al eens een keer diep onder mijn dashbord gehangen en daar een aantal draden gevonden. Maar nog niet de goede. Misschien heeft er iemand een duidelijke beschrijving welke draden ik moet hebben. Ik zelf nog geen goede beschrijving gevonden.
Het geheel moet geloof ik op zekering 14 worden aangesloten volgens de haneyes repair manual.
Ik heb een 340 DL uit 1989
Bedankt Groete No?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-01-2008 18:55 #695411
door V300 register
Waarom niet? Kan geen kwaad toch? :S
Beantwoord door V300 register in topic Klokje middenconsole
noot20;44672 schreef : Dus het is nog niet goed. En draden van mijn sigarette aansteker doorknippen en doorlussen vind ik niet zo'n goed plan.
Waarom niet? Kan geen kwaad toch? :S
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-01-2008 21:30 #695438
door V300 register
ik vind dat niet zo'n mooie oplossing...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-01-2008 21:56 #695443
door V300 register
Je kunt toch van die stekkertjes kopen waar je nog een stekkertje bij op kunt steken, beetje solderen, beetje krimpkous eromheen en 't is netjes? 't Komt toch niet in het zicht :+
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-01-2008 22:29 #695462
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Klokje middenconsole
Er zijn connectorstekkertjes waar je de twee draden insteekt. Vanaf elke kant 1. Vervolgens kun je door verwarmen met een aansteker het stekkertje, waarbinnen zich een soort soldeer bevind, laten krimpen. Daardoor krijg je weer een gesloten draad met aansluitende plastic isolatie.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-01-2008 20:14 #696133
door V300 register
Draden aftappen kan inderdaad prima, maar het kan ook heel goed dat de bekabeling gewoon aanwezig is. In de vraagbaak kun je precies zien naar welke kleuren draadjes je naar moet zoeken. Bij mij zat er een klein bundeltje van twee kleurtjes inclusief stekkertjes achter de zijkant van de middenconsole (achter het tapijt) weggepropt, keurig afgetaped. Kan best ver weg zitten, maar het is de moeite van het zoeken waard

Moderators: Mark Smeets