Buitendeurgreep defect / terugplaatsen deurscherm

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-12-2007 18:16 #626808 door V300 register
Mijn 340 GL Special (1990) gaat met pensioen en wordt opgevolgd door zijn oudere broer de 340 GL Blue line (1989), 5-deurs met centrale vergrendeling.

Naast hopelijk een klein motor probleempje (zie motor 1400), direct na het starten, werken de deurgreep buitenkant bijrijder en achterdeur chauffeur niet. Ik heb achterdeurscherm verwijderd. Ik zie dat het mechanisme van de buitendeurgreep intact is, alleen aan het uiteinde van afsluitknopstang (grijze stang waar de knop voor handmatig vergrendelen deur aan zit), bij de buitenhandgreep ontbreekt het palletje dat op het witte kunststof zit. Het ziet er naar uit dat dit witte kunststofdeel is afgebroken. Het lijkt mij lastig te repareren of valt dat mee? De bijrijderdeur heb ik nog niet open gehad. Kan je hier wel bij? Als het moeilijk is laat ik het mooi dicht.

Ik heb het scherm van de deur rechtsachter er af, maar hoe krijg je dit er weer op? Het rubber van het vaste achterruitje stribbelt hevig tegen en ik kom met de haakrand van het deurscherm niet achter het metaal van de deur, wel bij het deel met het neerdraaibare raam is, maar dat is niet voldoende. Suggesties?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC