Kachelbediening

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-11-2007 19:35 #689007 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Kachelbediening
Mooi, dan weet ik dat in ieder geval. Inmiddels ben ik het gewend, maar als ik binnenkort een bevlieging heb eens kijken:yesyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-11-2007 19:39 #689009 door V300 register
nu nog benieuwd of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.' dit nog teruggelezen heeft :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-11-2007 20:08 #689013 door V300 register

Carioca;40567 schreef : ... en ik heb dus achter de regulatie en verwarmingsschuiven en de aanjagerschakelaar geen verlichting.

Dat lampje heeft me 80 cent gekost. Toen ik toch bezig was met de radio, heb ik die meteen ook maar vervangen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-11-2007 20:18 #689016 door V300 register
kachelbediening

Beste mensen,bedankt voor jullie reakties.Ik vandaag nogeens bezig geweest en ben er nu achter dat de kabel/staaldraad geknikt is,boven bij de schuiven,het is me nog niet gelukt om hem recht te buigen omdat ik er domweg niet bij kom.Maar er moet toch een manier zijn om het spul open te krijgen,zonder iets stuk te maken,ik kreeg de knopen eraf maar de bedieningsunit blijft ergens vastzitten misschien met schroeven ,ik kan ze niet vinden.Ik heb een werkplaatsboek van Hoving maar daar staat dit niet in,wie weet het?bvd engroet Ron.p.s. Ik heb me ook geregistreerd maar inloggen lukt nog niet.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-11-2007 21:12 #689023 door V300 register
de schroeven zitten op de plaats waar normaal de radio zit
in de zijkanten

het zijn kleine kruiskop schroefjes
mij staat bij 2of3 per kant

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-11-2007 10:35 #689056 door V300 register

Niet geregistreerd;40231 schreef : Beste mensen ,bij mijn 340 van 1991 is de bedieningskabel voor de kachel,die voor lucht naar voeten,voorruit e.d waarschijnlijk los geschoten,wie weet waar dat zit en hoe ik daar bij komt om hem vast te zetteen b.v.d. en groet Ron.Wie het weet mag ook mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. BEDANKT!!!!!!!!!!!!

Bedankt mensen,dan ga de radio er maar is uithalen en zoeken naar de schroefjes en kijken of ik de kabel weer recht kan buigen.Groet Ron.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-11-2007 11:51 #689061 door V300 register
Ik denk dat je beter via het forum of van een sloop een nieuwe kabel kan halen, recht buigen wordt het waarschijnlijk niet.
Ook gelijk even checken waarom dat ding ooit geknikt is, dat gebeurt ook niet zomaar. Even de klep controleren, zoals Erik ook al aangaf. Dit kan je ook doen door de hendel die door de kabel wordt aangedreven op de verwarming even handmatig te proberen, beweegt het niet of veeeel te zwaar dan is er wat mis en moet je die grote bak achter het dash even lospeuteren en checken.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-11-2007 20:58 #689161 door V300 register

Niet geregistreerd;40231 schreef : Beste mensen ,bij mijn 340 van 1991 is de bedieningskabel voor de kachel,die voor lucht naar voeten,voorruit e.d waarschijnlijk los geschoten,wie weet waar dat zit en hoe ik daar bij komt om hem vast te zetteen b.v.d. en groet Ron.Wie het weet mag ook mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. BEDANKT!!!!!!!!!!!!

Bedoel de zwarte "bak"in de motorruimte?

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC