Sigarettenaansteker inbouwen: bekabeling voorbereid?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2007 11:19 #626346
door V300 register
Sigarettenaansteker inbouwen: bekabeling voorbereid? is gemaakt door V300 register
Mijn 340 L uit 1985 is werkelijk de allerkaalste uitvoering, zelfs geen sigarettenaansteker. Toch wel een beetje onhandig, niet dat dat ik rook, maar een Tomtom moet je ook ergens op kunnen aansluiten.
Vandaar dat ik toch wel een aansteker wil inbouwen en mijn vraag is of ik daar al een bekabeling voorbereiding kan verwachten of dat ook de kabelboom extra kaal is uitgevoerd?
(Oh ja, ik zoek ook nog een sigarettenaansteker dus:D)
Desmond
Vandaar dat ik toch wel een aansteker wil inbouwen en mijn vraag is of ik daar al een bekabeling voorbereiding kan verwachten of dat ook de kabelboom extra kaal is uitgevoerd?
(Oh ja, ik zoek ook nog een sigarettenaansteker dus:D)
Desmond
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2007 11:22 #680075
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sigarettenaansteker inbouwen: bekabeling voorbereid?
Dikke kans dat hij voorbereid is. Trek even het asbakje en die blindplaat er uit en je weet het zeker: er zouden dan 2 stekkertjes achter klaar moeten liggen.
En anders is het ook niet zo moeilijk aan te leggen.
En anders is het ook niet zo moeilijk aan te leggen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2007 15:01 #680080
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Sigarettenaansteker inbouwen: bekabeling voorbereid?
Ah bedankt, ik zat al te bedenken hoe ik ik het zou kunnen bekijken (had al bijna het schutbord eruit gezaagd
)

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
19-08-2007 22:06 #680092
door V300 register
Sigarettenaanstekert kun je heel makkelijk op de sloop halen, bijna elke 300 heeft er een.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
20-08-2007 09:24 #680108
door V300 register
Bedrading is standaard aanwezig (zelfs bij mijn '84 Winner, en die was pas ?cht kaal). Indien je achter het blinde plaatje niets ziet zitten : neem ff de afschermplaat onder het dashboard weg en kijk eens of je daar rechtsboven geen niet-aangesloten stekkertjes ziet hangen.
Moderators: Mark Smeets